Doğum sonrası hediye

Merak ediyorum eşinizden hediye aldınız mı doğum sonrası.

Rahmetli babam hep çiçekle gitmişti hastaneye ama eşim bana almadı ya da hediye. Şimdi kızım 18 aylık zorla aldırıyorum siz de nasıl durumlar :slight_smile:

Yok yaaa nerdeeee o bana hediye almadı ben ona hediye verdim(kızımı):smiling_face_with_tear::joy:

Bizdede durum ayni hemen hemen supriz yapan taraf hep benim cogunlukla ama ogullarim alir tek bir gul bile olsa …

Cocuguna aliyo fazlasiyla o konuda hakkini yigemem.

Doğum öncesi, sonrası, her özel günde de hem kızıma hem bana muhakkak çiçek de alır :melting_face:

Be de sürekli aynısını söylüyorum sana ne güzel çocuk yaptım diye :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

Benim esimm de kocaman cicek bana bi tane de hosgeldin kizim diye bebege getirdi hakkini yiyemem aşırı romantik bazen msj at kapıyı sen aç diye açarım diz çökmüş cicek elinde siiir okur falan Allah razı olsun ondan dip not cok iyi bir adam ama ailesi yüzünden hiç yuzu gülmemiş simdi biz iyiz diye huzur vermiyor lar of gene aklıma geldiler

Ya anneler gününde felan bana çiçek aldı ama ben babamdan felan görünce eşimden de bekledim ama doğum sonrası almadı o an insan dah çok istiyo

Gerçekten şanslısınız ya ne güzel Allah bozmasın

Amin inşallah :bouquet:

Aynen bende bekliyorum yani 2001 yilindan beri tanisiyoruz artik yani en az 20 sene insan bekliyo ufakta olsa.

Ya maşallah çok seviyorum böyle duygularını gösteren insanları hani bilmiyo musun demek yerine göstermeleri. Nazar değmesin o huzur bermeuenler de kıskanıyodur

Allah mutlulugunuzu daim etsin.

Hep mi böyleydi biz evlenene kadar bana notlar bırakırdı çiçek alırdı hediye alırdı hatta evliliğimizin ilk yılı da böyleydi ama son 3-4 senedir farklı

Asla boyle degildi evlendikten sonra hayat sartlari is sartlari cok etki ediyo.

Ben sadece esim le alakali herkese yapiyorum unutmam kolay kolay hep dogumleri organize ederim felan .

Okulda eglenceri bile duzenliyorum 3 sene arka arka secildim en becerikli anne diye .

Hahahahaa demi yaaa işin şakası bi yana ben erken doğum yaptım bebeğim 1 ay küvözde kaldı eşimde bende psikolojik olarak kötüydük ama çok şükür bebeğimizi çıkartınca toparlandık o süreçtede inanın aklıma hediye dahi gelmedi tek isteğim bebeğimi hastaneden sağ Salim çıkartmaktı benim için en büyük hediyede o hastaneden kızımı sağlıkla çıkartmak oldu ama tabi eşimden yine hediye istedim inşallah telefon alacak bana ama ne zaman onu bende bilmiyorum :smiling_face::sweat_smile:

Kocam bana doğurduktan sonra cumhuriyet altını takmıştı çok komiğime gitmişti nedense hala aklıma geldikçe gülüyorum :grinning_face: özel günleri de asla atlamaz benden daha çok önemser diyebilirim hatta :blush:

Çiçek alır saat alır daha napsın bu adam :sweat_smile::sweat_smile:

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:senin var ya yorum yapacağını adım gibi tahmin etmem peki :sweat_smile::sweat_smile:Sadece bana değil artık kızıma da saat aliyor biliyorsun :sweat_smile::deer:

Eşim kızıma ve bana diye 2 tane buket yaptırmıştı. Büyük ve küçük olacak şekilde . :blossom: Altın bilezik yapacaktı ama sıkıntıya girecekti önden istemiyorum demiştim . Sağolsun arada öyle jestler hala yapar

Hahah ne yapayım yorumunu görünce dayanamıyorum :sweat_smile: