Doğum sonrası ilaç sütten bebeğe geçer mi

Merhaba 3 gün önce doğum yaptım doktor bana arveles ve infek antibiyotik yazdi onları kullanıyorum sütüme herhangi bir zararı olurmu

Arveles ağır degilmi parol oneriyorlar antibiyotik 20 günlükken bende kullandım çok hastalandim

Teşekkürler arvelesi 3 defa kullandım sonradan aklıma geldi zararlı olduğu bıraktim onu diğer antibiyotik de emzirmede önerilmiyor yazıyor goglede ama yani Dr sonuçta zararı olsa vermezdi diye düşünüyorum