Doğumdan sonra hangi korunma yolunu kullandınız hemen hamile kalmak istemiyorum prezarvatife ne kadar güvenebilirim acaba 2 yıl sonra ikinci çocuk düşünmek istiyorum siz hangi korunma yollarını kullandınız
3 ünde de 40sonrasi spiral taktırdım bana göre güvenilir bir yontem
Bir tane bebek elinde spiral ile dunyaya gelmıstı aklila o geldi . Onun icin belli bir sure sonra kontrol gerekiyor galiba 3 ayda mi 6 ayfa mi onu bilmiyorum. Kayması durumda hamile kalinir .
Valla geri cekilme yöntemi daha mantikli geliyir
Kaydigini genelde anlayabilyon kanama ve agri oluyo eger olmazsa hamile kalinir tabi
Valla bilmiyom taktirmadigim icin. .aman en iyi geri cekilme bn o spr****gorunce icil ferahliyor ![]()
![]()
gormesem evin icinde tur atarim valla ustune ertesi gun hapi alırım
Ben ilkini 1.5 sene kullandım sonra cikarttirdik 2 ye hamile kaldım doğum sonrası yine taktırdım 7 sene durdu yine cikarttirir 3. Ye kaldım şimdi yine taktırdım 2 sene sonra rahim sarkmasi ameliyatı olacam o zaman tüpleri baglatmayi düşünüyorum..bende kayma vs hiç olmadı bana güvenilir![]()
Görümcem 40 yaşında dediğiniz yöntemlerle kaldı hamile hatta ne olur ne olmaz diye 3 4 tane içmiş hapı ama olmuş ![]()
Aboooo kiz gozumu korkutma aglarim bahj![]()
![]()
Hiç bir yöntem garanti değil ama en azından garantiye yakınları tercih et![]()
Mantikli dedigin ama korkuyom![]()
![]()
![]()
Dün spiral takindim eskiden t şeklindeydi spiraller bu seferki kenarlı tırtıklıdi
Cnm sana takılan spiralxemi kenarlı tırtıklıdi eskiden t şeklindeydi değiştimi acaba bide bu beş senelikmis
Ben prezervatif ile kaldım şuan ki bebegime
Farklı dir belki senin ki ..benimki 10 yıllık her zamankinden t seklindeydi
Aynen devlette takindim ben kendim alıp gittim onlar aldoriyo medikalden al dediler gidip aldım onu verdiler sormadım da dedim kendi kendime açana degsii ama doktor iki türlüsü var bunlar t ve böyle tırtıklı dedi tırtıklı kayma ihtimali çok azmis amq çıkartırken nasil olur bilmiyom bı yerde okudum biraz zor oliyo Muş t ye gore
Yumurtlama gününü takip ediyorum ve geri çekilme yöntemi ile korunuyorum şuanlık
Niye sana aldirdilar ki devlet kendi takıyo ücretsiz sigorta karsiliyo normalde
Bilmiyorum ki cnm bende anlamadım devlet hastanesi takdi acaba şehir hastaneleri mi ücretsiz takıyor sağlık ocagida eskiden takiyordu takmıyormus sordum
Şehir hastaneside devlet hastanesi sayılmıyor muydu
olabilir hergun bişey değiştiriyorlar