Doğum sonrası saç dökülmesi

Doğumdan bu yana saçlarım öyle bir dökülüyor ki sabah elimle topluyorum daha hiçbir şey yapmadan bir avuç aç geliyor tarıyorum gene aynı banyoda gene öyle. Bazı bölgeler iyice kel olmuş gibi. Nolacak böyle :sob: kel olmaktan korkuyorum lütfeeen çözüm bulan bana da söylesin

7 ay önce doğum yaptım hâlâ dökülüyor hâlâ dökülüyor kel oldum gibi bende evin her tarafı benim saçlarımla dolu

Aynı evi süpürmekten yoruldum. Bir ara sıfıra tutmayı bile düşündüm.

Aynen her yerden yumak yumak çıkıyor resmen benimde kenarlar iyice kellesti Allah’tan kapalı biriyim kimse görmüyor o halimi​:sweat_smile:

Bende öyle ama kendime baktıkça üzülüyorum

Zten ne zaman böyle bir güzel birşey söylense anında bir şey oluyor :joy:

Kantaron yağı ile maske yapın arada bir

Kızlar bizde derler ki bebek anneyi tanımaya başlayınca saçları dökülmeye başlarmis bende hakikaten öyle oldu ama bu ne zamana kadar devam eder bilmiyroum …

Bebeğimin 1yaşı olana kadar döküldü bende.
Aşır dokulme oluyordu anlatamam.
Kalın saçlarım yok oldu resmen

Bir sene devam ederse saçsız kalırım bu dikukmeye :face_holding_back_tears:

Sadece kantaron yağı mı olacak

Bende duymuştum bunu ama bana bir tık hurafe geliyor böyle şeyler.:joy:

Off gerçekten bu kadar sürerse saç klmayacak bu gidişle

Benim doğumun ertesi günü başladı bencede hurafe bana kalırsa hamilelikte tüm hormanlar zirveydi saçlarım Rapunzel gibiydi :sun_with_face:doğum bitti hormonlar gitti bizim saçlar kulkedisine döndü :sun_behind_rain_cloud:

Benimde bebek üç aylıkken dökülmeye başladı bende seviniyordum benim saçım dökülmedi diye şuan devam ediyor her yere hergun süpürge tutuyorum birde oğlumun elinde falan yakalıyorum gece geliyor gerslde çocugunkide dökülüyor her yere saçları azaldı kuzumun yeniden ne zaman gelir

Bizim bebisinde arka hep kel kaldı tepede saç cogaldiydi yeni model saç kesimi gibi​:sweat_smile: 6. Aydan sonra yeni saçlar çıkmaya başlıyormus bende kestim saçını hepsi eşit çıksın diye

Banada kes diyorlar ama kıyamadım mız.mkz.herseye agliyo eşim kuaför goturmek istiyorsa ağlar diye goturmedim

Evet öyle malesef

Ben arı vız vız açtım izlerken kestik eşimle hiç aglamadi şükür :smiling_face_with_three_hearts:

Esimde heves ediyor iki kızdan sonra oldu oğlumuz bakalım ne zamana nasipse biraz daha uzansjn keseriz