Merhaba arkadaşlar 19 kasımda doğum yaptım bebeğimin doğum yardımını nasıl alabilirim
Ocak ayının 1 inde veya sonrasında halkbank şubesine kimliğinizle gidip paranızı çekebilirsiniz. Ama öncesinde e devlet üzerinden başvurunuzu oluşturmanız lazım. Doğum yardım diye yazın çıkıyor.
Bende 16 Ekim’de başvuru yaptım hala mesaj gelmedi 144 ü aradım il onayı bekliyor dedi nezman yatar acaba ne kadar sürüyor bilginiz varmı
Normalde sizin almış olmanız gerekiyor. Ama nadirde olsa aksaklıklar oluyor. İlk öğretmenim ailem uygulamasını indirip oradan takibini yapabilirsiniz. Para orada gözüküyorsa ayın 1 inde gidip alabilirsiniz.
Halime doğru soyluyor normalde 2hafta için olması gerekiyordu
Başvuru yaptıktan bir ay sonra yatıyor başvurunun onaylandığını teyit ettikten sonra uygulamadan yatacağı tarihi görebilirsin
Benim ilk gebelik. Başvurudan 3 ay sonra alabilirim mesajı geldi .26 Haziran’da basvudum 26 Eylül’de aldım
Sizlerin ki çok geç yatmış. Benimki bir ayı doldurdu diğer ay direk yattı![]()
Yok gözükmüyor il onayı bekliyor
Peki üç aylık mı aldınız yoksa sadece 5 binmi
Sizinkini çok uzatmışlar . Bekleyin biraz daha yada yarın bulunduğunuz ildeki sosyal yardımlaşma kurumunu veya bu konu ile hangi birim ilgileniyorsa arayın görüşün en azından bilgi alırsınız.
Benim ilk çocuk , sadece 5000
Anladım toplu mu verirler acaba diye düşündüm benim 3.cocuk o yüzden
144 ü aradım sadece onlar il onayı bekliyor dedi
Siz ana iletişimi aramışsınız. Sizin bulunduğunuz ildeki aile sosyal politikalar il müdürlüğünü arayacaksınız. Google yazın çıkar ilinizdeki müdürlük numarası.
Yarın arayım teşekkür ederim![]()