Doğumdan sonra ayak numaram değişti

Merhaba arkadaşlar hamilelikten önce 36 numara ayakkabı giyerdim hamile olunca kilo aldım ödem falan derken 37 giyiyordum doğumdan sonra kilo verene kadar yine giyerim diye düşünüyordum. Eski kiloma kavuştum ama hala 37 giyiyorum. Eski ayakkabılarım olmuyor. Benim gibi ayak numarası değişen oldu mu

Dogum yapanin ayagi buyuyomus bunu duymusdum 36.37 giyodum ben simdi olmuyo 38 den asagisi

Malesef bende de var 38 giyerdim artık 39 oluyor

Oldu evet 38 di 39 şu an benim de çok sinir bozucu :sweat_smile:

Bende normalde 36 giyerim 3 ay oldu doğum yapalı eski kiloma neredeyse kavuştum ama spor ayakkabımı geçen de tekrar giysim parmaklarımı sıkıyor :joy::joy::joy:

Sukur benmki degismedi hala 36-37 giyiyorum​:rofl::rofl:

Evet ya bende 38 giyiyordum simdi 39 da rahat ediyorum

Birtek ben böyleyim sanıyordum​:grin: doğum yapalı 7 ay oldu, kilom hamilelik öncesinin de altına indi. Ama ne yüzüklerim oluyor, ne ayakkabılarim. Ödem filan değil resmen büyümüş :sleepy_face:

Yüzüğümden vazgeçeli bayağı oldu ya benim :joy::joy::joy: hamilelikten beri veda ettim :joy::joy:

Ben 37 giyiiyrodum şimdi 38 giyiyorum bide bnm yüzüklerim bana hiç olmuyor ya alyanasımı değiştirmek zorunda kaldım doğumdan sonra sadece üç kilom gitmiş ödem olmuş olabilir mi 8.buçuk ayı geçti

84 le dodguma gittim 59a dustum eski kilo 57 baya sismistim bnde ayak numarm degismedi allahtan yuzuklermde bol geliyo

Bol bol su ic odemlerini at

56 kilo ile hamile kaldım 62 ile doğum yaptım :joy: Ödem nedense bende hiç olmadı, doğuma giderken bile yüzüklerim parmağımdaydı girmeden önce çıkarmıştım hatta. Ayaklarımda bile ödem yoktu neye bağlı oluyordu acaba o :face_with_hand_over_mouth: ayak numaram da hala 36. Şu an yine 56 kiloyum ama hamileliğimde hiç yemediğim kadar tatlı yiyorum ve sürekli atıştırıyorum bu yüzden kilom aynı olsa bile vücut tipim değişti olmayan göbeğim tekrar çıktı kollarım kalınlaştı :joy: emzirme döneminde böyle oluyormuş gerçekten

Ben ikinci bebeğima hamileyken aldığım topuklu ayakkabı doğumdan sonra ayağıma olmamıştı spor ayakkabıda problem olmadı zaten ayağım buçuklu gibiydi hafif bol oluyordu aldığm ayakkabılar hamilelikten sonra tam oldu. Birde vücut değişiyor ilk bebeğimden sonra bekarlık kiloma dönmüştüm nişanda giydiğim abiyeyi denedim kalçamdan yukarı çıkmadı.

Parmak ölçüm 14 idi 19 oldu​:joy: