Doğumdan sonra b12 kullanan anne varmı

Bebeğimde eksik çıktı ben hap falan kullanmadım siz kullandınız mı acaba

Ben hamileyken de doğru düzgün kullanmadim doğurdum hic kullanmadım

Zannetmiyorum bizden ona geçtiğini hani kullansam da ona gecmicekti emen bi çocuk değildi hiç

Hayır doğumdan sonra bakıldı daha da bakılmadı

Hayır canım sadece bebek için bitamin damlası var ben kullanmıyorum

Ben multivitamin kullanıyorum eksik olmasın bebeğime de geçsin diye bütün vitaminleri ekstra takviye olarak Ocean Mummy kullanıyorum doğumdan beri vitamin hiç eksik etmedim çok şükür bebeğiminde kilosu değerleri yerinde bence kullanmak gerekiyor

Ediyor tabi ki ne yediğin ediyorsa aldığım vitaminde ediyor. Ben ona protein geçsin diye her gün 2 yumurta yiyorum yani senin vücudunda olan her şey ona geçiyor. Sende eksik olan vitamin çocuğunda da eksik olması normal çünkü olmayan bişeyi alamıyor sütten

Ben hamileliğimden beri hep aynı kahvaltıyı hazırlarım kendime sadece şu an ekstra 1 yumurta fazla yiyorum onun için. 6-7 zeytin 2 yumurta 1 kibrit kutusu boyutunda peynir biraz tahin helvası ve rezene çayı. Hem süt hem vitamin için ekstra bide Ocean Mummy kullanıyorum bütün vitaminlerden var içinde zaten

Benim kızımın da b 12düşük ilaç verdi doktor ilk hafta 5gün sonra 3 sonra 1 şeklinde. Bnim değerlerim çok iyidi . Ama alerjimiz çıktığından beri yiyemiyorum birşey düşmüş olabilir. Çiğ badem öneririm bende yeni keşfettim sütte yapıyor

Doğum sonrası ben iğnesini kullandım

Evet benim iyidi kızımın düşük. Doktor hangi ilaçı verdi size