20 gün oldu doğum yapalı bacagıma giren kramp var o an sakat gibi oluyorum kaç gündür var sizde oldu mu yada başına gelen var mı
Kan değerleriniz normal mi? Genelde bu kramplar magnezyum eksikliğinden oluyordu. Hamilelikte ve sonra yaşadım ben de. Magnezyumu düzenli içince geçti.
Ben sezeryan doğum yaptım ilk doğumum oldu. 2 ay boyunca inanılmaz bir bel ağrısı ve bacak katılması yaşadım. Bacaklarım kasıp bir anda kendini atardı . Şu an 7 buçuk ay oldu hala bel ağrısı devam ediyor bacaklarım iyi şükür de magenta adında bir magnezyum hapı yazdk doktorum o iyi gelmişti. Reçetesiz bir vitamin hapı gibi belki işimizi görür . Doktora gidince kadın doğuma bir sorun . Allah kolaylık versin