Doğumdan sonra eşleri değişen var mı
Valla eşim mi değişti bilmemde benim değiştiğim kesin. Doğumdan sonra asla kendimi tanıyamadım
belki değişen sizsinizdir iki taraflı ele aldınız mı olayları
Benim gözüme daha güzel gözüküyor valahi eşim, bebekten sonra daha bir aile olduk, daha bir sahiplendik birbirimizi
Evet bende.bebekten önce hala aile olamamış hiissederdim annesi herşeye dahil olduğu için tam aileyiz biz diyemiyordum. Asla onlarsız akraba gezmesine bile gidemiyorduk illa kaynanads olscak. Çocuk olunca zaten bende resti çekince çekirdek ailemle başbaşa takılıyorum hep çok iyi oldu
Hastaneye asla gelmezdi ihtiyacım varsa o yok. Gezmelere gelince benden önce biterdi ![]()
![]()
@felcin katılıyorum bizde bilinçlendik önceden çok kavga ederdik şimdi dinginleştik daha ortak payda arttı. Oynar gülerdik ama daha anlamlandı . Daha yardımcı olan bir eşim oldu ilk bebek olduğunda ben nasıl uyutcam nasıl süt içiriyim derdi şimdi 1 yaşında kızım son 2 ayında o uyutur bazen o içilir sütünü üstünü giydirir falan . Hele kızım uyuttuktan sonra kahve saatlerimiz oldu artık bu rutin de güzel geldi bize yorgunluğu öyle atıyoruz
Allah daim etsin @AybikeKrp ,rabbim kimsenin huzurunu bozmaya fırsat vermesin, evlilik huzurlu yuva ile anlam buluyor
Benim eşim çok şımarmişti
kendini bişey sanıyordu resmen görende bu doğurdu sanar
Yaaaa sinemmmm:D sen kim kopekk diyemedin mi ![]()
Ahaha yok kız diyemem
saygısızlık olur şimdi hastaneden çıktık doğumun ertesi günü anasida arabada bindik Allah’ım bir şimariyor çocuk gibi bir görsen ne yapacağını şasirdi ne oluyo dedim bana diyoki kizimida bırak in arabadan inele in diyo şakasina diyor gülerek tabi de döndüm hayırdır tamam durdur arabayı kızımla giderim dedim kızı bırak diyo olur ben onu dogurana kadar ne çektim veririmiyim sana dedim ben kızla iniyom 2oglumuda yarın getir dedim
geri döndü hepiniz leblebi gibi inin arabadan kızım kalsın abasinida kattı geri![]()
Benim olaylar çok farklı ya çok borçluyuz öde öde bitmiyor ve eşim evden çalışıyor hep evde psikolojik olarak kötü durumda bende iyi değilim ama düşün düşün nereye kadar İnan birşey bile istemiyorum ki para gitmesin diye çok sıkıldım bu durumdan çok ben yanında oluyorum ama düzelmiyor canım birşey yapmak istemiyor diyip duruyor aylardır karı koca ilişkimiz bile kalmadı aramıza soğukluk girecek diyorum birşey olmaz diyor eşimi özledim ben eski halini offf offf doğumdan sonra iyice bı tuhaf oldu küstüm şimdide konuşmuyorum moralimi bozdu iyice
Bizimde çok borcumuz var ve eşim bazen oluyorki o kadar bunalmış bıkmış sinirli ruh hali bambaşka sürekli hesap yapıyor bir yere gidelim desem şu soğukta fln diyor ben de sizin gib bunaldım ama kendine uğraş buluyorum öğretmenim atanmadım özel ders vermeye çalışıyorum sürekli kendim geliştirmeye çalışıyorum yoksa evin içinde şeytan dürtüyor her şeyde sorun arıyorum ve ben kendimle meşgul olunca eşim bana geliyor
Rabbim kimseye borç vermesin sizinde rabbim yardımcınız olsun konuştum kendime bakıyorum ediyorum da ama olmuyor ya bilmiyorum nasıl olacak böyle eşimden soguyacam diye korkuyorum kendinede dedim soguman sen benden diyor