Dogumdan sonra yorgunluk

Merhaba kizlar bebegim 3 aylik olacak ve Ben aşiri derecede yorgun,uykusuzum hic bir şekilde bişe yapmayada enerjim yok elimden gelse her bebek uyuduğunda bende uyurum.sizdede boylemiydi yada ben mi birşeyleri ters yapıyorum?

6aya giricez hala aynıyım sabah kız uyurken kalkıp zorla ev görüyorum :face_with_bags_under_eyes:

Bizde 7 ay 18 günlüğüz , bende de aynı durum . Vitamin takviyesi almak şart

Öyle walla zor kalkıyorum kahvalti hazirlamaya

Neler kulanıyorsun?

Kolojen aldım intertten kiperin mRka , etki ettimi tartışılır .

Onun dışında magnezyum, Demir takviyesi aliylrm . Fakat bende durumlar hala aynı,.sabah dayak yemiş gibi zorla mecburen bebe uyandı diye kalkıyorum, kemiklerim sızlıyor . Esasen doğumdan sonra 15 yaş yaşlandım bence ben yaaa :face_holding_back_tears:

doktorum emzirme süresince hamilelikte 3aydan sonra başladığım multivitamini kullanmaya devam etmem gerektiğini söylemişti. hiç bırakmadım yanı sıra 240mg magnezyum da kullanıyorum her gece yatmadan içiyorum magnezyumu.

Bende oyeleyım kemıklerım sızlıyor kendımı sankı hayatim bitmiş gibi hissediyorum

Walla daha doktora gitmeye bile firsatim olmadi, daha tansyonum için gideceğim