Doktor emzirmeyi bırak dedi

Merhaba arkadaşlar oğlum 1 yaşında ve ek gıda yemiyor sürekli emiyor. Gece en az 10 kez uyanıyor doktora durumu anlattım emzirmeyi bırakacaksin seni kullanıyor dedi. Geceleri sadece en fazla 1 kez kalkabilir ve günde 5 öğün yiyecek dedi 5 öğünü geçtim bizimki günde 1 yemek kaşığı yese seviniyorum sizce ne yapmalıyım çok ağlıyor geceleri emzirmeyince nasıl dayanacağım :disappointed_face:

Pedagog ne diyor acaba bir de ona sormak lazım benim bildiğim bir şey var ki bir bebek iki yaşına kadar anne sütü içmeli onun hakkı iki yaşından sonra bırakılmalı şu an bu şekilde olabilir ama anne sütünü normal durumda alması gerekir Pedagog yardimi alınabilir ne yapılması yönünde ama emzirmeyi bırakmak benim fikrimce yapılmamalı normal koşullarda

Merhabalar belki geçici bir süreçtir o kadar çok uyanması, daha yaşı küçük. maşallah ne güzel sütünüz varken 2yaşına kadar emzirebilsenizz. Sonuçta ömür boyunca ek gıda mecbur alacak ama 3 4yaşına gelince siz istesenizde emmeyecek. Benim kızımda 14aylık bazı zamanlarda dediğiniz gibi 10boy kalkıyor, ama zaman sonra bakıyorum ki dişi çıkmış. Çocuğum dişleri rahatsız ettiği için sürekli emmek istiyor :sleeping_face:Belki sizde de diş geliyordur.

Dinen bebeklere 2 yıla kadar anne sutu verılmeli fakat oğlunuza sustunuz yapamıyorsa eger kılo alımı yavaş ise doktorun dedıgını yapın bebege fayda olacak seyler yapmalısınız yada gunduz ona asla vermeyın meme sureklı yemek verın corba olur süt olur mama olur ona gıda olacak ne varsa gecede emzırın benım oğlumda 1 yıl 7 aylıktı sureklı emerdı ve gelısmıyordu suten kestim bıraz toparlandı ama sızıntı benım oğlundan kucuk genede doktor demişse muhakak vardır bı bildiği İNŞALLAH tez zamanda yemegını yer ALLAH yardımcınız olsun onunda iştahı acılır herseyı yer gelısır kocaman olur :palms_up_together: