Merhaba arkadaşlar, 4.ayda rutin kontrol var mı? Varsa neler ? Çocuk doktoru haricinden kalpten gözden vs randevu alacak mıyız? Kısa bir bilgi verir misiniz
Biz ikinci ayın sonunda kalça çıkıklığı ve göz için gidecez. Hem çocuğa hem göze randevu istiyor
4.ayı içinde ilk çocuğumda rutin kontrole gitmiştik sadece şimdi nasıl bilmiyorum.
Evet 2.ayda onlar yapıldı . Kalp , göz , kalça çıkıklığı muayenemizi olduk. Ama 4.ayda da sanki bi takım kontroller oluyordu. Var mı acaba randevu almalı mııyım onu bilemedim
Siz çocuk doktorunuza randevu alın. Eğer ek başka doktor isterse yönlendirir bence
inşallah gerek kalmaz.![]()
İnşallah teşekkür ederim
ama 4.ayda rutin kontrol var mı onu bilmiyorum. Eşim işten izin alacağı için kontrol oluyorosa eğer ona göre ayarlayacsğız
sağlık ocağına sorarım olmadı
Rica ederim
İlk çocuğumun e nabzına baktım da emin olmak için biz gitmişiz sadece rutin kontrol ama ek birşey yapılmamış.![]()
Süper tamamdır çok teşekkürler ![]()
Ne demek![]()
Teşekkür ederim