Dolap uygulamasını kullanan

Merhaba kızlar aranızda kullanan varmı elbise satan kızkardeşim kaç aydır elbiselerimi koydu dolap uygulamasına soran bile olmadı sizler nasıl satıyorsunuz hamilelikten dolayı kilo aldım bir çok elbisemi giyemiyorum satmak istiyorum yardımcı olurmusun rica etsem :innocent:

Yıllar öncesinde Dolap ve Gardrops uygulamasını kullaniyordum.Dolaptan satış yapamamıştım fakat Gardropsta koyduğum tüm ürünler satıldı.Orada ürünü öne çıkar diye bir olay vardı yanlış hatırlamıyorsam ve ürünün belli bir süre sayfada üstte kalıyordu, ayrıca teklif verme denilen bir olay var, satmak istediğim için gelen teklifleri degerlendiriyordum..Gardrops uygulamasi indirip bir de orada şansınızı deneyin isterseniz, insanların ürünlerini favoriye ekliyordum profiline bakıyordum, böylece onlara bildirim gidiyordu, dikkat çektiğim için onlarda profilimi inceliyordu.Şuan sistem yine aynı mı bilmiyorum ama kurcalayin derim.

Teşekkür ederim canım birde o uygulamaya bakayım inşallah satılır

Bende gardrobs uygulamasına bakayım belki orada satarım

Ben kullanıyorum dolaptan çok şey aliyorm bebeğime uygun egitici oyuncaklar oluyor temiz kullanılmış. Ben de olmayan kıyafetlerimi koydum iki tane satıldı diğerleri duruyor. Fiyatı uygun tutmak da önemli. Bir de elbiselerin güncelliği yeni modaya uygun şeyler satiliyor çok kalmıyor. Hesabınızı verirseniz kullananlar olarak bakalım birbirimizin dolaplarina

Hesap ismi meralinincisi hesap ismi bazı kıyafetleri kaldırmış satılmıyor diye tek bir elbise kalmış zaten genel olarak hep yeni moda kıyafetleri koyduk geçen sene aldığım bir elbise var sıfır hiç giymedim o bile satılmadı teşekkür ederim canım :heart:

Sağol canım :heart:

Bende satıs yapıyorum yaptımda dolapta ama uyguna ucuza koyarsan alıcı cıkıyor cok super satıcı olunca daha fazla ürünlerin kesfete düşüyor 33 tane ürün sattım bugune kadar

En cok bebek kıtafetı satılıyor dıgerlerı az

Ben dolapta senelerdir varım ve cok satıs yaptım