Dondurma versek hasta eder miyim bebeği?

Biz yerken baya koşup geliyor yaşına girecek ağzına biraz veriyoruz ama soğuk hasta olur dşye korkuyorum . Bazıları dolaba yoğurt yaban mersini vs dodnurma yapıyor siz yapıp veriyor musunuz acaba basta etmez

Merhabalar 1 hafta sonra 1 yaşına girecez inşallah dondurmayı 9 aydan beri veriyorum ama yanında suyla çok şükür hiç hasta olmadı. Deneyin az azdan yanında suyla.

Ben bi hafta önce az biraz verdim kendnz de elbette yapıp yedireblrsnz

2 kere de ben verdim bisey olmadi sukur yaninda bol suyla tabi

Tabi az ver ve baya yumusamis olsun ki rahat yesin bogazi agritmasin

Burda bademcikleri alinan bebeklere de veriyolar sulu dondurma ama
Benim oglan da dondurma demesini ogren
Hollandacada
Ijs.ijs diyor bi komik bi guldum bi guldum.

7.ayından beri veriyoruz ama çok değil sonrasında su da veriyoruz

Ben dondurmayla alakalı başka birşey soracağım, bebeğim 4 gün sonra 8 aylık oluyor, şeker ve diğer katkı maddelerinden dolayı vermiyorum. Versem seveceğine eminim. Ama 3 yaşa kadar sıfır şeker beslemeyi düşünüyorum. Çok mu katı ve gereksiz duyarla yaklaşıyorum acaba ne dersiniz.

Biz yedigimiz zaman ona da tattiriyorum elinde suyla gezdigi icij sürekli hic hasta olmadı

Ben vermiyorum 9,5 aylık. Zaten yediği meyvelerden yeterince alıyor. Yanında yiyince istiyor haliyle. Biz de uyuyunca yiyoruz göstermiyoruz hiç. Eylül’de 1 yaş olacak. Seneye yaza vermeyi düşünüyorum evde kendi yaptığımı. Zaten inek sütlü şeyler vermiyoruz şu an.

Evet şeker de vücudun ihtiyacı, beyin gelişimi için de faydalı ama bu rafine şeker için geçerli değil. Meyve şekeri ve karbonhidratlardan alınan şeker bunu yeterli şekilde karşılıyor. Bir de şekerli gıdaları tüketmeye başlayınca iştahsızlığının da artacağını düşündüğüm için aslında hiç vermek istemiyorum. Evde yaptığım meyve şekeri içeren yoğurt, kek, bisküvi onları veriyorum şuan. Bir süre daha tanıtmamaya çalışıyım. Tadını bilirse canı çeker, bu sefer de vermemek çocuğun nefsine zulmetmek olur​:face_holding_back_tears:

Ev yapımı her anlamda daha iyi olur. Diğer katkı maddeleri olmaz en azından.

Benim oglanda surat bukuyo dondurmaya yemiyo kaciyo 2 yasina girecek hic yemedi daha.