Dondurma yemek

Kızlar dondurma yemek sütü soğutur mu ya da bebekte gaz yapar mı? Bebeğim 4.5 aylık ve anne sütüyle besleniyor. Malum havalar çok sıcak canım aşırı dondurma istiyor sürekli ama korkuyorum yerken sorun olur mu acaba ?

Abartmadigin surece bisey olmaz.

Tamam teşekkür ederim

Teşekkürler :smiling_face_with_three_hearts: dikkat ediyorum :smiling_face_with_three_hearts:

Afiyet olsun canım canın bişey çektiğinde mutlaka yememezlik yapma emziriyorsun sen sonuçta bizim burada ummaca derler ummaca olursun maazallah. Ben büyük kızımı yazın doğurdum ve herşeyi yedim bı sıkıntı yaşamadım çok şükür tabi o zaman hiç bişey bilmiyordum bu kadar araştırmıyordum da ama biseyde olması çok şükür :joy: geçenlerde arkadaşlarla yemeğe gittik çok sıcaktı yemek ve abla bana dediki sen bekle biraz soğusun öyle ye bebeğin ağzı yanar bende güldüm şaka yapıyor sandım ama ciddiymis onların orada öyle derlermiş ve süte geçermis bebeğin dili kızarırmis . Ama ben öyle düşünmüyorum zaten aşırı sıcak hiç bişey yiyip icemem aşırı soğuk da yiyip icemem aynı şekilde ama bebeğin etkileneceğini sanmıyorum.

Ebem bunun mumkun olmadigini soyledi kesinlikle bizde boyle bi batil inanc var dedim anlattim guldu hatta bu cok mucize dedi.
Senin yedigin ictigin o kadar yollardan bebege varasiya kadar hic bir sey kalmiyo dedi.

Ay keşke olsaydı öyle bir şey ben dondurma yesem de bebeğimin ağzı soğusa diş çıkarma döneminde falan ne güzel :grin::grin: su içsem susuzluğu gitse falan :grin: daha neler duyacağız ya :grin: yakinda ben de uydurcam bir tane :grin:

Yaani canım mantık işi değil ki bende böyle şeylere inanmıyorum. Ha soğuk yerim hastalanirim bebeğe bulaşır o sebeple dikkat ederim ama sütten geçme meselesi biraz saçma ben valla her iki kızımda da doğduğu günden bu yana kuru fasulye mercimek herşeyi yedim gaz problemi yaşamadım küçükte çok az oldu gaz şimdi 3 aylık 1 aydır falan gaz sorunumuz yok .

Herkes herşeyi diyo gercekten hiç duymadığım seykeri duyuyorum :joy: eskiden işte hastaneye mi giderdi insanlar bu kadar bilinçli değillerdi kendilerince sebep bulmuşlar sorunlarına :person_shrugging::joy:

Ay içime su serptiniz gerçekten Allah razı olsun doğum yaptığım günden beri onu yeme bunu içme yok gaz olur yok bebeğin midesi üşür hasta okur falan diye diye bana 4.5 ay geçirttiler istediğim birçok şeyi yiyemedim hep korktum ama şu an rahatladım haklısınız :smiling_face_with_three_hearts: sanki yer yemez memeye mi iniyor her şey

İlk bebeğin sanırım Rabbim hayırlı ömür versin inşallah canım ilkte öyle oluyor. Bişey bilmeyince herkesin her dedigini yapıyorsun . Benim kaynanam ilk kızımı kimseye göstermedi doğduğunda çok samimi olduğumuz kisilere bile ve ikinciye hamileyken komşularım bu sefer saklama bebeğini bizden dediler ama o zaman tanımıyordum yakın değildim kaynanam ne dediyse onu yaptım ama yinede kızıma hep nazar değerdi sakındığın göze çöp batar derler ya öyle oluyordu ama ikinci kızımda hiç sakınmadım sadece öpmelerine izin vermedim çok şükür 3 aylık olduk hiç bı sorun yaşamadık gelene gidene okutuyorum kendimde okuyorum . Yani herkesi dinleyecek olursak ohooo

Çok haklısınız çok sakınıp bilmemek lazım bencede bizler nasıl büyüdüysek ortalıklarda :joy: onlarda büyürler elbet

Aynen öyle canım sağlıkla büyüsünler inşallah