Dondurucuya Bal kabağı koymuşlar neler yapılabilir öneriniz tarifiniz var mı çorba yapılabilir ama bir büyük kabak var başka nerede kullanabilirim
Tatlısını yapabilirsin
Ben patates ve soğanla beraber Özbek mantısı buharlı tencerede ya da fırında böreğini yapıyorum güzel oluyor tavsiye ederim.
Bende kabak tatlisi yapardim cok buyukse biraz da yemege ayirirdim
Borek hiç yemedim merak ettim bi bakayım teşekkür ederim
Evet bende kabak tatlısı yaptım muhallebi kek falan yapan var nasil olur merak ediyorum
Balkabağı dondurucuya nasıl koyuyorsunuz. Ben dilimleyip koymuştum pişirince lastik gibi oldu tadı bozuldu pörsüdü