Kızlar geçenlerde başlık açmıştım hatırlayanınız olur. Kızım 14.5 aylık tamamen alışkanlıga döndüğüicin doktorum emmeyi kestiriyor bir gece de minimum 10 15 defa uyanıp meme isityor çünkü . Normalde 1 ay daha sabredicektim ama dün gece cok zorlu bi rgece geçirdik hic uyumadık. Sbaah uyandıgımızdan beri vermiyorum. İlk 4 saat kolaydı dışqrı cıkardım arkadasıyla oynadı aklına gelmedi. Uykusu gelince meme diye ağlamaya basladı. Ucuna sabır tası sürmüştüm acılıgını emince daha da cok ağladı. Yarım saat bagıra bagıra ağladı zor sakinleştirdim. Dayanamayıp uyuyakaldı. Lütfen dua edin bu süreci atlatalım cok üzülüyorum. Cok vicdan azabı duyuyorum o uyudu ben ağladım eksik hissediyorum suc islemis gibi. Lütfen mübarek günlerin hatırına duanızda bana da yer verin bir an önce alışsın ![]()
Anne olunca anlıyorum artık anneleri
Allah kolaylıkla geçirmeyi nasip etsin kardeşim ,bu da gecicek
Çok zor ya Allah yardımcınız olsun, muhtemelen ben de aynı şeyleri yaşayacağım korkuyorum şimdiden
inşallah kolaylaşır bundan sonrasında ![]()
İnşaAllah çok teşekkür ederim canım ![]()
İnşaAllahhh cümlemizin canım ![]()
![]()
Emzzirmenin her hali çok duygusal ya. İnşallah sabırla üzülmeden yıpranmadan bu süreci atlatırsınız. Salça gibi birşey de sürebilirsiniz yani görüntü olarak tiksinsin diye şimdi sabır taşı dediğiniz şey büyük ihtimal gmrüntü olarak bişeyi yok direk meme görüyor yine. Ama böyle salça gibi tadını sevmeyeceği ve bulaşık bişeyleri görürse tiksinir kendi istemez belki. Öyle bişey düşündüm
Aslında taşın rengi var ama cok belirgin değil. Benim kızım cok inatcı salçayı eliyle siler yine de emer o memeyi cok bagımlı. Sırf sogusun diye sürdüm.
çok teşekkür ederim ![]()
İnadını görebiliyorum yarım saat ağlamış prenses ![]()
olsun siz sabredip pes etmeyin o inadını kırıp unutacaktır
![]()
inşaAllahh canım ![]()
Bütün dualarımız seninle cnm sakın üzülme nasıl en başta emsin diye cabaliyorsak zamanı gelince de bıraktırmak zorundayız oda senin bebişinin iyiliği için uyku düzeni oturmak zorunda gelişmesi için 1gunu atlatmişsin ben genelde 3gun çekerim göğüs biraktirma emzik bıraktırma gibi süreçleri rl3gunun sonunda eskisi kadar ısrarcı olmazlar rabbim kolaylık versin yar ve yardımcın olsun inşallah ![]()
![]()
Çookk teşekkür ederim aminnn ![]()
![]()
![]()
Allah kolaylık versin. Neden önce gece beslenmesi sonra gündüz şeklinde değil de direkt tamamen kesme yoluna gittiniz? Doktorunuz o şekilde mi tavsiye etti merak ettim. İkiniz için de çok zor olur gibi geldi öyle![]()
Çocuk gelisim uzmanı önce gece kesmemizi istedidenedik ama olmadı annane babanne destek olması gerekiyor cok bagımlı tek basına yapamayabilirsin demişti zaten ama bana destek olacak kimse yok malesef o yüzden durumu anlattıgımda tamamen kesebilecegimizi söyledi. Evet ilk 15 saat gerçekten çok zorlandım her anlamda. Ama su an gel gitlerle daha iyiyim. Sadece ağlıyor cok üzülüyorum kıyamıyorum ![]()
Ben de çocuk gelişimciyim de o yüzden sordum Allah kolaylık versin Gerçekten çok hassas bir durum olduğunun farkındayım bir anne olarak .dualarımız seninle kardeşim![]()
Çok teşekkür ederim ![]()
![]()