39+5 olum bugun kontrol wardi geldim bebegin hareketleri nasl dedi bazen aktif bazen yawas dedim ozaman suni sanciyla alacaz dedi kan sonucunu bekliyorm suni sanci istemiyorum kan sonucu cikarsa bi kac gun daha beklemek istedgimi soylemek istiyorm kizimda odaya refaketci aliyodulr bu hastanede tek olackmisim telfnda yokmus gliba 6 saatte bir gorusme war dedi sonucum ciknca doktora epidural igneyi sorayim diyorm dewlet hastnesi weriyormu ypiyormu esim parasi meyse biz aliriz yapsinlar diyo moralim cok bozuk tek basima suni sanci offff ![]()
Telefon bile neden yokmuş ki hapishane mi orası . Devlet hastanesinde mizin canım
Canım Allah yardımcın olsun inşallah dualarımız seninle bir sancıda kurtulursun evladını kucağına alırsın inşallah
3. Bebeğimi bende sadece suni sancıyla dünyaya getirdim çok zordu bizde de kimseyi almadılar devlet hastanesinde dünyaya getirdim içini ferah tut canım benimde suyum azalmıştı diye sadece suni sancı verdiler epidural iğne yapıyorlar mı bi bilgim yok
Doğum zaten zorlu bir süreç . O ağrıyı sancıyı çekerken insam tek olır mu ya. Niye bu kadar gaddarlar anlamıyorum ![]()
Saoln tesk ederm kizimi cam sakurada dogm wttm hic iyi degil ama ozel gbi annem yanimdaydi hep dgm aninda disariya almislardi bundada bi odada dort bes hasta yatiyo dogumu geleni aliyorz dedi tlfn ewet sacma ins alirlar bidha sorarim suni sanci cok kotu ama sanci sıklastikca dha beter ![]()
Umarım suni sancıya gerek kalmadan birden bire kendi kendine doğumun başlar da tek avazda kurtarırsın canım . Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Ordaki hamiş kadınlarla stresini azaltmaya çalış sohbet et birbirinize arkadaş olun
İns canm acilmam olur yada cok sanci skistirmadan guzel acilir kizimda pazar oglen yattim pazartesi aksam 7.30 da dgm ettm suni sanciyi baya cekmistim
Suni sancı normal sancının 2 katı ağrılıymış duymuştum bende. İnşallah güzel bir açılmayla kendi sancınla doğum yaparsın
Maalesef canım bazı devlet hastaneleri bu şekilde yakınlarla pek uğraşmak istemiyorlar bende bir odada biz 5 kişi ard arda doğum yaptım onlarla teselli bulmaya çalıştım zaten suni sancı o kadar berbat birşey ki kimseyi gözüm görmedi artık
epidural de 4-5 cm açılma olunca yapılıyor diye biliyorum bana öyle yapmislardi ama devlette yapılıyor mu bilgim yok .normal de 41 haftaya kadar beklenebiliyor bir sıkıntı yoksa ama her doktor farklı tabi .inşallah sağ salim kucağınıza alinirsiniz agrisiz sizisiz ![]()
![]()
Bir avazda sağ salim kucağına alırsın inşallah
Refakatçi yok telefon yok çok savcma cnm ya onların demesiyle yapma bence rabbim yar ve yardımcın olsun kolay yoldan doğum nasip etsin inşallah ![]()
ALLAH yardımcınız olsun İNŞALLAH hayırla saglıkla bebegınızı kucagınıza alın ![]()
Valla doğumun her türlüsü zor gerçekten Allah yardımıcısı olsun![]()
Rabnim sağ salim bebeğini kucağına almak nasip etsin inşallahh bir avazda kurtarsin Allahımmm canım![]()
![]()
Sevda naptın, nasılsın,nsaglikli şekilde doğum oldu ve iyisinizdir inşallah
Bende merak ettm şimdi inşallah hayırlsıı ile sağ salim kucağına almştr
Ay sevda sağlıklı bir sekılde doğurmusndur inşallah. Yeni goruyorum bu postu. Senden çok guzel haberler bekliyoruz . Rabbim acını hafıfletsın ![]()
Allah yardımcın olsun canım inşallah sağlıkla almışsındır kucağına ![]()
Cok saoln kizlar sukur iyiyim bebekde iyi Prenses dogum yaptim istedim dewlettede yapiliyormus bugun servise ciktim dun aksam 10.30 yaptim dogumumu zten kontrole geldigimde 2 cm acilmam warmis