Mucize anneye yazmak istedim ama oradaki hesabıma giriş yapamadım 40+2 haftalık hamileyim sancılarım çok az var doktorum bebeğin suyunda azalma var dedi plasenta yaşlanmış dedi ultrasonla baktığında açılman hiç Yok dedi 1 santime yakın var ama oda önceki doğumundan kalma epidural doğum istediğimi söyledim yapılıyor mu diye ben bilmiyorum dedi anastezi doktoru karar veriyor ona neyse kağıda yazıp acile gönderdi gittim şansıma geçen yıl kızımda doğum yaptığımda bana kötü davranan ebe ordaydi kağıdı verdim direk bana masaya çık Altan bakcam dedi benim korkulu rüyam gerçekten Altan muayene kabul etmedimi söyledim direk bana ozaman imzanı at çık dedi senin gibilerle uğraşamam doktor kağıda yazmış dedim onun için geldim ben dedim benim işimi bana mı öğretiyorsun dedi bebeğimin kendimin ölümü dahil tüm sorumluluğu alıyorum tedaviyi kabul etmiyorum yaz imzanı at çık dedi neyse yazdım bir doktor geldi gel dedi bebeğinin kalp atışlarina bakalım dedi baktığı sırada çok mu korkuyorsun dedi evet dedim ağlamaya başladım bak dedi bebeğin kakasını yapabilir dedi yaparsa yer Allah korusun ölür niye böyle yapıyorsun dedi önceki doğumumda ilk doğumda çok yıpratılar beni dedim gidip gelip Altan muayene yaptılar 48 saat boyunca suni sancı verdiler mahvettiler beni dedim 28 tane dikiş atılar çok korkuyorum tekrar aynı şeyleri yaşamaktan dedim
Demem o ki yarın yine acile gidecem ALLAH rızası için dua edin bana çok ihtiyacım var gerçekten nasıl yenebilirim bu korkularımı evladıma benim yüzümden bişey olmasına dayanamam ben hastaneden ağlaya ağlaya çıktım hakkınızı helal edin kafanızı şisirdim
Ah canım benim o kadar haklısın ki bende korkan biri olarak seni çok iyi anladım.. Rabbim kolaylığını versin inşallah bitip geçecek bebeğini kucağına alınca Allah’ın izni ile dua edelim kolay olması için … keşke durumun olsada özele gidebilsen cidden hastahane ekibi çok önemli hele ki ebe yaptığı tavır hiç hoş değil umarım bugün güzel insanlarla karşılaşır rahatlıkla atlatırsın doğumunu bizide bilgilendir ![]()
Allah kolaylık versin inşallah size
sağ salim güzel bir doğum geçirirsiniz. İnanın ilk gebeliğimdi 8 ay önce doğum yaptım 39+2 de . Sancım yoktu ama içimde garip bir his vardı iyiydim aamayemek yedim falan öyle gittim hastaneye . Tansiyonumu hiç.bir makina ölemedim mecbur yatış verdiler 48 saat suni sancı çektim mahvettiler beni alttan yapıldı normalde korkmazdım doktora dedim yeter daha 2 gün sonunda damardan verdiler sancıyı benim tansiyon tavan bebeğim kalbi düşmeye başladı. Dedim daha neyi bekliyorsunuz alın artık bebeği emin misin falan diyorlardı daha dedim alın gitsin . Girdik iyi ki de o an demişim alın diye kakasını yutmuş biraz eşim diyor bana dememişlerdi o anda ölüm riski bile olmuş çocukta . O yüzden doktorlar aksi bilmem ne de olsa yine laflarını dinlemekte ya da onları yönlendirmeye fayda var çok iyi anladım sizi Allah kolaylık versin
Sagsaglim dogurursun InsaAllah zerrincigim
Ilk dogumum 24 saatten fazla sanci cektim acilmam normal gidiyodu fakat sancim cok 17 tane igne saydim dedi ablam.ben bitiktim
24 saat gecince ben olumlu bisey beklerken bebek dondu ters geliyo
O kadar sanci cek boyle normal dogum olmaz dediler denediler cevirmeyi 2 kere donmedi
Mecbur sezeryan olacaksin dedi genel anestezi mi istiyorsun dedi kabul ettim.
Ameliyat haneye aldilar belimdende salladilar bitane.
Her sey cok cabuk gelisti ama haberim yok uyuyodum
3 saat sonra yari uyanik bir suru doktor tepemde en az 6 doktor panik halinde konusuyor oglan hic tepki yok iyi ye gitmiyo dediler.hemen bebek bolumune goturduler orda kendine geldi bir hafta makinelerle nefes aliyordu da yatagimla yanina goturuyorlardi.siringayla besliyordum.
22 sene oldu ilk dogumum bu sezeryan dikisi basima cok is acti placentam dikise kaynadi eymenle olum riskimiz var.kan kaybindan.
Onun icin aylar once kan hazirlattilar 10 unite.
Her sey geciyo gercekten.haklisin belki sana kotu travma yasatmislar.en cok delirdigim dogum hanede boyle ebelerin olmasi tahammulleri yok resmen dogum yapacak kadinlari sanci ceken kadinlari oysa katta calisan ebeler cok mulaim olmasi lazim destek olmasi lazim.bunlar hayvan gibi davraniyo
Ama bebegin icin gercekten deger harika 4 tane oglum var daha 22 yasinda aslan gibi delikanli sirtimi dayabilecegim.
Sende cok guclusun ama imkanin varsa baska ebeye git kendini rahat edecigin.biraz can SIkici ama bu muayeniyi yaparken kendini gevsek birak vucudunu o zaman biraz daha kolay olur.bu muayene
Benim de 41 42 hafta hep benim dogumlar.
Hakkini helal et biraz uzun oldu
Rabbim yar ve yardimcin olsun ben 3cu gebeliğimde o kadar çok dua etmiştimki dikişim olmasın ebem iyi biri olsun diye sancım geldiğinde gittiim bana bakan ebe o kadar kotuyduki eyvah dedim digerlerinde olduğu gibi bu doğumunda kötü geçecek Allah’tan acilmam yoktu geri gönderdi sabaha karşı geri sancım başladı şükür dogumdaki ebem cok iyiydi dikişimde olmadı darısı sana insallah rabbim kolaylikla sağlıcakla kucağına almayı naisp etsin
Canim benim inşallah saglikli bir sekilde bebegini kucagina alirsin ..
Dok.sana çok doğru söylemiş. .40 haftadan sonrası sıkıntılı..Benim ablamın da açılması cok az olmustu. .41 haftada doğurdu ama bebek kakasını yemiş icerde
Hemen bebegin midesini yikamislar .. 1 gün fazla kalsa bebek ölürdü.
Diyecegim o ki 9 aydir karninda kucuk bir hata için canından bir parçadan olursun .. Altan muayne gercekten cok acılı birsey ama bıktırmadan fayda var acilman olmasa suni verirler suni gercekten daha da zor ..Sende biliyorsun bunları..Hic degil altan muane açılması tetikiler …
Bol hurma yee
Sicak dus .
Bol merdiven in çık evde de
Bebegi rahatsız etmeyecek şekilde egzersiz yap . Sugat gibi şeyler açılmayı artırır.
Ben 2 cm açılma ile bir gün boyunca bunu yapıp tim hastaneye kadar 6 cm acikligim oldu ..bunlari yap canım..sicak dus rahimi yumuşatır ilk sick fus al sonra onlari yap ..dinlen yap dinlen yap emin ol faydası olacaktır.. ben 6 katli merdivenden 6 kere indim çıktım hiç dinlenmeden ![]()
İlk gebeliğimde normal doğum yaptığımda benzer şeyler yaşadım. O muayene zaten benim en nefret ettiğim şeydi öyleki bu zor doğum yüzünden 9 yıl çocuk düşünmedim. Şimdi 9 yıl sonra 11 aylık bebeğim var. İlk doğumuma göre süreç daha güzel ilerledi belkide ben bilinçlendim. İlkinde suni sancı ile 14 saat süren doğum sürecim 2.sinde sancı için verilen fitil ile 5.5-6 saatte tamamlandı. Daha kolaydı diyebilirim. Kendinize ve bebeğinize güvenin Allah iyi insanlara rast getirsin.
Pozitif düşün pozitif olsun sen bebeğine odaklan. Negatif doğum hikayelerine aklına getirme. Evet ebeler doktorlar bazen kötü olabiliyor ama sen bebeğine odaklan. Hekimler ne diyorsa da dikkate al. Ben 4 ay boyunca haftada iki kez altan muayne oluyordum zor ama yapacak bişey yok geçicek ve biticek bu zorluklar o şekilde düşün. Sana kötü davranan ebelere de lütfen işiniz bu demeyi de esirgeme. Kendini bebeğini düşün. Doğumun başlaması için gerekenleri yap ve bol dua et. Rabbim kolaylıkla doğurmayı nasip etsin karşına iyi insalar çıkarsın inşallah allahım tüm kolaylıklarını sana versin
ALLAH yardımcınız olsun ama doktorları dinleyın bebegınız için bıraz sabır edın ve dayanın Rabbım hayırla tez zamanda sağlığıyla bebegınızı kucagınıza almayı nasip etsın İNŞALLAH hiç korkmayın hep dua edin ALLAH sığının inan ben 3 dogum yaptım ve her o dogum yerıne gıtıgımde ALLAH her ye3de sen varsın sana sığınıyorum benı m ve burdakı butun kadınların yardımcısı olıhayırla bebegımı bana bagısla acısız sorunsuz olsun hep oyle dedım agrım vardı ama hep dua ettım o kadar sesızdımkı ebeler gelıyordu sancın cok var nıe sesın cıkmıyor bagırmıyorsun hıc derlerdi bende bagırsamda çözüm olmuyorkı ne zaman ALLAHyol verirse ozaman gelecek ebeler en kotusu bıle bana kızmıyordu hata ebeler bana dua etiler sesın hıc cıkmadı bızı hiç yormadın diyorlardı var kötü ebelerde ama orda sadece Rabbım sızın bızım burda da var oyle kötü bir ebe hep dua ettım o benım doğuma gırmesın dıe ve doğumunda o vardı ama suphanAllah ben içeri girdim oda kapıdan cıktı doğumum biti o deli ebe geldı benı doğuştan ebeler dedı yapacak bişi varsa yapım dıe oda yok bız hal ettık dedı hem o ebe bana dua ettı hem ben ona ama o cadı gırmedı ya ben cok mutlu oldum cünkü Rabbım sesıme cevap verdı cok uzun yazdım hakını helal et ama korkma ALLAH sıgın ve gıt doğumunu yap bebegıne kavuş ALLAH ın ıznıyle ALLAH yardımcınız olsun
Çok üzüldüm ya yaşadıklarınızı okuyunca. İnşallah sağ salim alırsınız kucağınıza doktorunuzu dinleyin. Ebe mi hemşire mi herkimse şikayet edilmiyo mu ya bu nasıl terbiyesizlik
Rabbim can sagligiyla büyütmeyi nasip etsin yazdıklarınızı okuduk ve gerçekten endisenizi kalbimizde hissettik her zaman Allaha güvenin o isterse kuşlar filleri yener insanlardan herseyden büyük Rabbimiz var çok sevindik bu güzel fotoğrafınıza
Ayyy zerrin hayirli ugurlu olsun bebegin masallah ne kadar tatlis bisey rabbim nazarlardan korusun.biraz toparlan anlatirsin nasil gelisti.sukur gecti bitti bak.
MAŞALLAH BAREKALLAH ALLAH sıze bağışlasın bebeğinizi ![]()
MaşaAllah subhanAllah Rabbim sağlıkla huzurla büyütmeyi nasip eylesin ![]()
![]()
Maşallah sübhanallah sağlıkla büyü inşallah ![]()
Maşallah ne güzel analı babalı büyüsün.
ay yenidoğan özlemi geldi ![]()
Hahaha bende de ayni
Maşallah Allah analı babalı büyütsun kurtulmussum Cnm hikayeni okudum bundan sonra bebeğine odaklan zoru atlatmissin çok şükür bebeğine kavusmussuj önemli olan o darısı tüm bekleyen annelere![]()
