Hanımlar biliyorsunuz evde bebekle tuval çalışmaları yapıyorum . Önceden kuruttuğum çiçeklerime yapıyorum bunu ve kendi fikrim duaya ihtiyacım var epoksi dökeceğim epokside oran çok önemli ve normalde hata yapmadım ama 1 defa sil baştan bir siparişte yapmışlığım var bu sipariş değil ama dua edin lütfen tutsun o ölçek güzelce tamamlayım.
Bu dua tabi diyen olur belki ne alaka diye ama benim için önemli dua ederseniz çok sevinirim
ALLAH eline gözüne kuvvet versin İNŞALLAH MAŞALLAH cok guzel olmuş hepside daim olsun boyle guzel guzel hep yap canlı cıceklerle yapmanda cok guzel olmuş RABBIM gçherşeyı gönlüne gore versın
Dedim evde yıllardır kuruttuğum çiçekler var neden onlardan bir tuval yapmayım inşallah iyi olacak üzerine dökdüm epoksi beklemedeyim umarım iyi olur kurur yarın akşama belli olur her şey çöp olmaz emeğim
çok şükür isteğime göre hallettim ufak tefek pürüzler var bir kat daha epoksi atıcam buraya başka resim yükleyemedim ama harika bir dokusu oldu ve benim için hayal ettiğim gibi veee en çnemlisi anısı olan çeşit çeşit çiçeklerden oluşan bir tablo oldu
Bebekle beraber sanat icra etmek gerçekten büyük bir emek. Çiçekleriniz solmasın, epoksiniz tam kıvamında donsun, hava kabarcığı bile olmasın inşallah!