Dudak Bağı

Kızlar bebeğimde yeni fark ettim. Emmesi güzeldi kelimeler de sıkıntı yok sizce doktora götürmeli miyim

Kaç aylıksa bebeğiniz doktora gittiğinizde kontrole falan sorun isterseniz yani biz pek bişey diyemeyiz burdan en doğrusunu doktor bilir

Evet haklısınız teşekkür ederim

Rica ederim​:cherry_blossom: benim gönderimde demişsiniz 18 aylık diye bebeğiniz kelimelerinde sorun yoksa ki olsaydı doktor 6 ay ya da 1 yaş muayanelerinde derdi isterseniz bir götürün yine yarım yaş olmuş muayeneye orda bir özellikle sorun

Kelimelerde bir sorun yok biraz daha bekleyeceğim. Bazen geçiçi de olabiliyormuş biraz daha konuşmaya başladığında geçmezse götüreceğim inşallah​:slightly_smiling_face: