Hanımlar 7,aylık oğlum un dudakları çok çatlıyor kesik kesik oluyor çok fazla kuruduğunda ise kanıyor bu neden olur bi bilgi si olan varmı
Siz bir doktora götürün yine de bu aynıbenim kendi problemim. Benim dudaklarım çok çatlar. Sürekli olarak nemlenrici kullanmak zorundayım. Annemler hep söyler bebeklikten beri böyle o zaman da çatlardı diye. Çocukken doktora filan da gittim ama tamamen geçmiyor maalesef. Cilt tipiyle alakalı. Ergenlikte 1 tane bile sivilcem çıkmadı.