Dün başıma neler geldi nelerrr

Ay kızlar dün neler yaşadım ben ya şimdi kızlar burda çok konuda yazdım zaten bilenler de biliyor biz küçük bir ilçede yaşıyoruz burda herkes herkesi tanır bilir benim eşim PTT de çalışıyor bizde PTT lojmanında oturuyoruz oturduğum yerde tek evim yani altta üste hiç kimse yok alt kat zaten PTT. Neyse şimdi normal şartlarda benim evimin yerini de kimse bilmez ailem dışında onlardan ve arkadaşlarımdan başka da kimse merdivene yukarı çıkmaz yani. Lojmanın dış kapısı çelik kapı değil normal tahta kapı benimde anahtarım yok kaç gündür bulamıyorum neyse. Dün köye gittim annemlerin yanına akşam döndüm geldim eşim de kahvede. Bebeğim arabada uyudu neyse aldım yukarı çıkardım kapıyı da tam örtmedim çok ses çıkıyo çocuk uyanmasın diye üstüne kapalı ki zaten dışardan da kolu var açan zaten açar neyse bebeğimi yatağa götürdüm üstünü çıkarırken uyandı aldım hemen uyutmaya çalıştım lambaları falan da yakmamıştım yani odamda bebeğimi uyutuyorum eşimde mesaj attı birazdan geliyorum diye. Arası 10-15 dkka sürmedi baktım alt kapı açıldı dedim eşim geldi bu saatte eşimden başka kim olacak ilk PTTnin iç kapısını vurdu dedim herhalde daireye giriyor evrak falan almaya umursamadım eşim olduğuna okadar eminim telelfonla da konuşuyor. Neyse baktım yukarı çıkıyor sesi geliyor içeri girdi aaa bide baktım eşimin sesi değil lambalar da yanmıyor içerde bitane adam dolanıyor :scream::scream::scream:ödüm koptu kızlar hemen fırladım kimsin sen dedim çıktım oda hemen çıktı dışarı dondum kaldım korkudan ne diyeceğimi de bilemedim çıktım kimsin ya sen dedim abla kusura bakma dedi bana buranın adresini verdiler ben bi arkadaşa geldim falan yok burda kimse dedim kapıyı hemen kapattım eşimi aradım çabuk gel diye. Oğlan da yan binada biyere girdi karıştırdı büyük ihtimalle ama karıştırsa bile sen tanıdığın bile olsa kapıyı çalmadan içeri nasıl girebiliyorsun tutuldum resmen hiç bişey diyemedim. Özür diledi evine de girdim dedi çıktı gitti. Eşim geldi anlattım hemen delirdi tabi dairenin girişinde ve bina içinde kamera var zaten az önce de baktı kameralara buldu oğlanı sanırım üniversiteli bi oğlanmış yan binaya girmiş sonra da bi kızla dışarı çıkmış tekrar. Eşimde onu arıyor bulacak napar bilemiyorum. Anlatmak istedim size de ödüm koptu yemin ederim hayatımda ilk kez böyle bişey yaşadım :cry:

Gecmiş olsun insan gerçekten korkar benm eşim evde olmasa kapıyı bile açmıyorum inan kargoculara bile telefonda kodu söylüyorum kapıya bırakın diyorum kapıyı çoğunlukla açmıyorum insan böyle bi durumda neye uğradığını şaşırır siz yine de çok dikkatli olun kötülüğün nerden geleceği hiç belli olmaz

Bende öyle yapıyorum bilinçli yapmıyodum ama yaparım bu satten sonra çünkü bi kargocu haberlere çıktı öyle

Çok geçmiş olsun eşiniz bulup ne yapacak anlamadım zaten yanlıö geldiğini söylemiş kapıları hep kapalı tutun bence bu devirde nerden kiöin geecegi be yapacagı belli değil . Allahtan kötü niyetli biri denk gelmemiş

Geçniş olsun canım. Telefonla komuşuyor diye direk içeri dalgınlıkla girmiş olabilir. O zararsız biridir ama cani birine de denk gelebilirdiniz. Bir daha açık falan bırakmayın etraf sapık dolu. Allah beterinden korusun ya

Okurken ben bile korktum cnm ya keşke kapıyı örtse idin bu devirde gerçekten kapılar o şekilde tutulmamali Allah korumuş seni ya kötü niyetli biri gelse idi hırsızi var piskopati var birdaha açık tutma canım bence Rabbim uyarı vermiş .Rabbim birdaha yaşatmasin

Bir benzerini bende yaşadım gündüz vaktiydi annemlerden evime döndüm eşimde evde yoktu bebeğimi aldım uyumaya gittik ben bir süre sonra mutfaga geçtim işim vardı bir süre sonra kapıdan sesler duymaya başladım eşim geldi sandım gittim kapıya bakmaya siyah eldiven li biri kapıyı açıp içeri girdi yüzünde maske ödüm koptu elinde demir vardı şişe benzer kapının önünde boğuştuk bana vurmaya başladı tabi bende ona vurdum beni sürüklemeye çalışıyordu arkadaki odaya ben gitmedim bu sefer kafamı duvarlara vurmaya başladı bebeğimin sesini duyuyorum bağırıyor şurumu kaybetmeye başladım farkındaydım bir an tekrar ayağa kalktım sert botlarım vardı dolapta elimi attım onunla vurmaya başladım para altın istiyordu sürekli benden çok çığlık atıp bağırdım bebeğimle berabrr yavrum sanki anlamış gibi öyle bir ağlıyorduki üst kattan sesler gelmeye başlayınca kaçtı pislik o can haliyle annemi aradım polisler geldi bir süre evde tek kalamadım

Cok gecmıs olsun sızıntı cok korkunçmuş verılmıs sadakanız varmış Allah beterinden korusun

Ay çok geçmiş olsun sizinki daha kötüymüş alllah korumuş vallah rabbim bidaha yaşatmasın​:folded_hands:t2: benim çok şükür ki öyle bişey olmadı adam özür diledi zaten ben karıştırdım kusura bakmayın diye belli kötü niyetli biri değildi ama ne olursa olsun kapı çalmadan eve girmek nedir

Bir benzeri değil felaket bişey bu :pensive_face::pensive_face::pensive_face: çok kötü bişeu yaşamışsınız ya daha kötü bişey olsaydı aman Allahım yaa. Yav hırsızlık yapacaksan evde birini gmrdüyse masken var zaten çık git kaç yani saldırmaj ne hayvan herif bir de kadına saldırıyosun . Şer**fsizler ya

Sağol gülüm Allah razı olsun :palms_up_together::heart:

Teşekkür ederim canım Rabbim kimseye yaşatmasın birde ptt binası yani neyi nasıl karıştırmış hiç anlamadım dikkatli olun yinede Allahım beterinden korusun​:palms_up_together::heart:

Dediğin gibi şeref yoksunu bunlar bence o beni evde yok sandı anneme gitmiştim geri eve döndüğümü görmedi belkide belkide bile bile girdi eve çok korkunçtu bebeğim için tekrar ayağa kalktım yani bayılmak için çok direndim kafamı öyle sert vurduki duvarlara bu zihniyetde olan herkesin Allah belasını versin ne diyimki Rabbim kimseye yaşatmasın :heart:

Bulundu mu o kişi sonra tanıdık falan çıkmasın da . Kimseye güvende kalmadı artık çünkü. Ya bebeğe de bişey yapsaydı. Çok korkunç ya. Allah bi daha yaşatmasın​:woman_bowing:t2:

Yok malesef bulunmadı o eve yeni taşınmıştık bizden önceki oturanlarda anahtar varmış eşime okadar dedim kilidi değiştirelim diye polis geldi baktı kapıda zorlama yok dedi anahtarı olan birinin işi dedi polis bizden önceki kiracıyada birşey diyemedik ev sahibimize söyledik oda kilidinizi değiştirseydiniz kardeşim dedi gidip sizin yüzünüzden kimseyi suçlayamam ben dedi öylede kapandı konu yaşqdığım korku ve darpla kaldım öylece

Çok ilginç gerçekten kimsede duyar kalmamış

Ayyy çok geçmiş olsun yaaa gerçekten çok kötü bir durum yaşamişsin tüylerim diken diken oldu okurken rabbim bebeklerimizi ve bütün anneleri korusun​:palms_up_together:

Ayy çok gecmiş olsun bnde korktum şimdi ya iki üç ay oldu taşınalı bizde eşim bi türlü kapı kilidini değişttmedi bişey olmaz diye eski ev sahipleri iyi insanlardı diyerekten ama güven de olmaz ki kimsye Allahım korusun bizleri

Sağolun kızlar teşekkür ederim hepinize Allahım herkesi korusun kötü niyetli insanlardan :palms_up_together:

Bence kesinlikle kilidinizi değiştirin senin evinin anahtarı bir tek sen ve eşinde olmalı canım kimseye güven olmaz insanlar çok kötü