Dünya Türk Kahve Günü

Evettt kahvesini kapan gelsin bakimm kimler seviyo ben gibi kahve .Dünya Türk kahvr Günü kutluycaz :bouquet::face_with_hand_over_mouth:

Yeni çalışmamın önünden kutluyorum :heart: kahve de olmasa dinlenemezdik herhalde

Aynen oyle canim calisman bitince gormek isterim emeklerine saglik canim

Tabi atarım inşallah :heart: ilgiliyseniz instagram hesabımdan takip edebilirsiniz ava.sanat6

Bende türk kahvesini severim. Günlük bir fincan içerim. Bazen kitap okurken bazen ders çalışırken bazen eşimle içerim. İçilen her kahvenin farklı bir anlamı olduğunu düşünürüm. Anneyle içilen kahve farklı eşinle içilen kahve farklıdır. Kitap okurken veya müzik dinlerken içilen kahve farklıdır :smiling_face_with_three_hearts::hot_beverage:

Sosyal medya kullanmiyorum canim ya

Ne guzel de anlatmissin canim aynen oyle kahve herkezle icilmez hatri olanla icilir​:smiling_face_with_three_hearts:

Bunu bende okumak istiyorum.nasil güzel mi ?

Atarım inşallah buraya :heart:

Yeni başladım henüz 30 sayfa kadar okuyabildim. Şimdilik güzel ilerliyor. Eğer ben bitirene kadar okumaya başlamazsanız spoiler vermeden biraz bahsederim :smiling_face_with_three_hearts:

Olur olur elimde yok şuan. Bir kac kitap var okumam gereken .

Nihayet bitti paylaşmak istedim :black_heart:

Ay canim nasil guzel olmus emegine yuregine saglik cok begendim hic boyle bisey aklima gelmemisdi

Teşekkür ederim canım :black_heart: satışta olan çalışmalarımdan