Evettt kahvesini kapan gelsin bakimm kimler seviyo ben gibi kahve .Dünya Türk kahvr Günü kutluycaz ![]()
![]()
Aynen oyle canim calisman bitince gormek isterim emeklerine saglik canim
Tabi atarım inşallah
ilgiliyseniz instagram hesabımdan takip edebilirsiniz ava.sanat6
Sosyal medya kullanmiyorum canim ya
Ne guzel de anlatmissin canim aynen oyle kahve herkezle icilmez hatri olanla icilir![]()
Bunu bende okumak istiyorum.nasil güzel mi ?
Atarım inşallah buraya ![]()
Yeni başladım henüz 30 sayfa kadar okuyabildim. Şimdilik güzel ilerliyor. Eğer ben bitirene kadar okumaya başlamazsanız spoiler vermeden biraz bahsederim ![]()
Olur olur elimde yok şuan. Bir kac kitap var okumam gereken .
Nihayet bitti paylaşmak istedim ![]()
Ay canim nasil guzel olmus emegine yuregine saglik cok begendim hic boyle bisey aklima gelmemisdi
Teşekkür ederim canım
satışta olan çalışmalarımdan




