Ebeveyn Kontrollü Bisiklet

Arkadaşlar selam, kızıma ebeveyn kontrollü, çift yönlü, yatış pozisyonu alabilen, katlanan bir bisiklet arayışındayim..Hafif, sürüşü kolay, dönüşleri rahat bir bisiklet istiyorum.

Prego markasının Happy Dino Plus modelini mağazada inceledim, istediğim özellikler mevcut mesela ama bana çok ağır, hantal geldi.Bu model dışında belirttiğim özelliklerde 10 bin civarı bir bisiklet öneriniz var mı?

Ben e bebekten aldım ama daha kullanmadım ama hafif bişeydi. Elele baby markası da çıkarmış katlanımı falan da kolay inceleyin isterseniz

Buraya da atayım mı :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Aybike seninki de katlanan, çift yönlü, yatak olabilen bir model miydi? Doona vs var cok hoşuma gidiyor 22 bin, micro var 16-17 bin onlarda abartılı fiyatlar ..Bir tık uygunu Globberin katlanan modeli var ama onun da yorumları kötü, bir kere alınan şeyler birde çok arada kaldım..Zamanla daha scooter vs de alınır çocukta heveslenir,şuan hem isim görülsün istiyorum hemde beklentimi de karsilasin vs

Kuzu istedigim bunlardan değil, istediğime de bütçem elvermiyor IBAN paylascam üç beş katkılarınızı bekliyorum :grinning_face::grinning_face::grinning_face:

Paylaş hesabımda bi 80 tl olacaktı kız atayım :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Gönderim ücreti diye kesiliyordu en son 80 TL, kaldı mı elimizde yine sifira sıfır :grinning_face:

80 lira gönderimmücreti mi olur yav 80 tl dev para sen ne diyosun :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Bak bu markanın bisikletleri vs herşeyi güzel ama gel gör ki param ancak tek tekerini alabilir :grinning_face::grinning_face::grinning_face:

Para gondermeyeli çok uzun zaman oldu 80 lira olmustur diye düşünmüştüm ne biliyim :grinning_face:

Sen der demez ataştırdım baktım neymiş bi bakayın cahil kalmayayım dedim ama fiyatı görünce cahil kalmak en güzeli olduğuna karar kıldım :grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Ohoo aynı banka hesabıysa mesai saatkerinde bedava hatta​:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Benim bankam Bank Mellat :grinning_face::grinning_face:

Bank mellat neymiş araştırayım bakm

İlk kez duydummvalla​:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Hshshshh Ankara’da öyle bir banka var, İranın Halk bankasi …Benimde bilgim yok sadece gelip geçerken gözüme carpardi :grinning_face::grinning_face::grinning_face:

Sadece Ankara’da bence :grinning_face_with_smiling_eyes: asla görmedim çünkü :grinning_face_with_smiling_eyes:

O değilde benim paylaşımım yine amacından çıktı, eğer istediğim gibi bulamazsam desteklerinizi bekliyorum kızlar, hem dönüşümlü kullanırız fena mı olur, size sıra gelmesi 2-3 seneyi bulur ama yapacak birşey yok :grinning_face::grinning_face::grinning_face:

Bisiklet mevzusuna henüz gelmedik ya araştırmadım hiç. Arkadaşlarıma sorarım önerileri deneyimleri varsa söylerim. Sen aradığın özellikleri belirt ona göre tavsiyede bulunuruz canımcım