Egitici oyuncaklar 🎉

Kizim 1 ay sonra yasina girecek anlamli olsun diye. Egitici oyuncaklardan almak istiyorum ..normalde çok pahalı birsey almak istemem ama dogum gününe özel olsun ve ben onları saklamk istiyorum . Fisher price marka oyuncak ,esim ve amcası alacak. ..en fazla 1000 tl olacak egitici oyuncaklar biliyor musunuz. Yada sizin aldığınız egitici oyuncaklar neler

Bir sıkıntı olmazsa bu ikisini alacaklar .

size de böyle bir oyuncak önerebilirim. Sesi fln cok guzel. İçinde masal ,sarki ,melodi vs var . Dikkat çekici bir oyuncak 18 ay için uygun. Ama miniklerin de dikkatini çeker. A101 ‘den almıştım.

Bende o markayi kullaniyorum konusan sandalye den lazimligina kadar zurafa daha salincak bir cok urunu hosuma gidiyor

Davullu piyona diy geçiyor galiba .

Ya benim kiz sesi daha cok seviyor. Bul tak bizde de var ama oynamiyor

Ben çok kullanamıyorum. Biraz zengin işi bunlar :joy:Kaliteli ama çok pahalı. Belki ilk ve son pahalı oyuncağı olacak​:joy::joy::joy:

Bendede kitap şeklinde olan var ama bı müddet sonra yüzüne bakmıyor :joy:

Sakla bir daha olursa bebegin ona veririsin​:joy:

Benimki ne yapar bilmiyom

Tesadüfen gördüm hemen atayım dedim

Ay valla cooook iyi birsey yaptin bana cok tsk ederim ..:folded_hands::heart::folded_hands::folded_hands::heart::folded_hands::heart::folded_hands::heart::folded_hands::heart::heart::folded_hands::heart::folded_hands::heart::folded_hands:

Şu fil piyonu ben aldım 150 tl almistim .gercekten cok kaliteli benim canvar yere vura vura kırmaya çalışıyor daha çalışıyor :joy::woman_facepalming:

Be demek rica ederim :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::face_blowing_a_kiss:

Bende önümü,deki cuma gidip bakacağım baya güzel şeyler geliyor :grinning_face_with_smiling_eyes:

İnşallah kalır da alırsınız.

Ayyy Allah bilir canım bu bana yetti :joy:

Böyle şeyleri genelde 1 tane falan getiriyolar. Bimde tanıdığınız varsa ayırttırın sizde. Kalmıyor çünkü

Hahaaha :joy: kalbinden geçen olsun o zaman ben ikinci cok ileride düşünüyorum o yuzden cok kırılmayan oyuncakları saklarım.

Ben bu kopusu gordum .elimize aldık fiyatını sorduk 900 dediler esim.o zaman almadı ne yapcan diy .cok pahaliydi simdi de artı da promosyon yatarsa alir .

Çok fazla var da tanıdığımız bazen göründüğü gibi olmayabiliyor zeddeli olabiliyor ..Oan elimize alınca kararımız degisebiliyor​:joy:

Masalci plak güzele benziyor .