Sabah çok az peynir ve yunurta yedi akşam balkağı yoğurt vereyim dedim 5 gibi 8de beni emdi ve ağladı uykuya geçemedi bende armutla yoğurt verdim öğyle uyudu 2 öğün az mı veriyorum sizce ? Birde ölçü tutuyor musunuz yediği kadar mı veriyorsunuz
Çok güzel bir paylaşım olmuş teşekkür ederiz ![]()
🫶🏻
3 öğün +2 ara öğün olarak canım
Mamayi gun içinde 2 kere veriyorum o gun ki programima bagli olarak. Ama genelde ek gida ağırlıklı oluyor.
İnternette bakarken buldum canım sitesini.
Ben yediği kadar veriyorum. Bizimki diş çıkarıyor o yüzden ağlamaları oluyor sizde ek gıdaya geçtiyseniz endişelenmeyin bebişiniz alışmaya çalışıyordur ![]()

