Ek gıda 7 buçuk ay kaç öğün veriyorsunuz ACİL DESTEK

Sabah çok az peynir ve yunurta yedi akşam balkağı yoğurt vereyim dedim 5 gibi 8de beni emdi ve ağladı uykuya geçemedi bende armutla yoğurt verdim öğyle uyudu 2 öğün az mı veriyorum sizce ? Birde ölçü tutuyor musunuz yediği kadar mı veriyorsunuz

Geçen okumuştum size de gönderiyorum linki

Çok güzel bir paylaşım olmuş teşekkür ederiz :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:🫶🏻

3 öğün +2 ara öğün olarak canım

Mamayi gun içinde 2 kere veriyorum o gun ki programima bagli olarak. Ama genelde ek gida ağırlıklı oluyor.

İnternette bakarken buldum canım sitesini.

Ben yediği kadar veriyorum. Bizimki diş çıkarıyor o yüzden ağlamaları oluyor sizde ek gıdaya geçtiyseniz endişelenmeyin bebişiniz alışmaya çalışıyordur :hugs: