Hanımlar merhaba kızım bir yaşında her gün bir tam ceviz veriyorum ama sürekli cam rendede rendelemek de artık üşeniyorum valla bu cevizleri toplu robottan geçirip cam kavanoz da dolapda muhavaza edemez miyim böyle yapan varmı aranızda
Ben de iç ceviz aldım öyle yapmayı düşünüyorum az az rendele rendele yapiyodum hep ne olacakki
Ben yapıyorum
evet ceviz içi alıp yapabilirsiniz öyle. Bebe bisküvisini de yapıyorum öyle kavanoza
Bizim kendi cevizlerimiz var eşim kırıp cam kavanoz da dolapda saklıyoruzher gün bi tane alıp cam rendede rendeliyorum ama açık konuşmak gerekirse üşeniyorum artık toplu yapıp robottan çeksem nasıl olur siye düşünüyorum bi deniyim bakayım
Merhaba hergün yapmak zorlayıcı haklısınız ama toplu şekilde rende yapıp kullanmak isterseniz de maksimum bir haftalık yapmanızı tavsiye ederim . Çok fazla yaparsanız ufalanmış ürünlerde aflatoksin riski olur ve çok zararlıdır. O yüzden maksimum bir haftalık yapmanız uygun olur
Bi sorunun oluşturur mu bilemediğim için sormuşdum söylediğiniz iyi oldu hergün yaparım ya teşekkür ederim