Normalde anne sütü veriyorum 7 5 günde yapıyordu . Bugün armut verdim o mu fayda erti bilmiyorum ama dün kakasını yaptıgı halde bugğn yeniden yaptı ilk defa ve cıvıktı (affınıza sıgınıyorum ) sizinde öyle mi 6 aylıkta
Evet canım yediklerine göre kaka kıvamı rengi değişiyor. Pişik de olabilir . Benim bebeğim de haftada bir yapardı . Ek gıdadan sonra daha sık yapmaya başladı . Hatta ilk öyle suluydu ki sırtına falan taşmisti. Yediğine göre degisiyor mesela muz yedirirsem daha katı yapıyor farklı meyvelerde zeytinyağlı çorbalar falan yiyince sulu yapiyor