Ek gıda hazırlığı

Merhaba hanımlar bebeğim 4 buçuk aylık süt+mama ile ilerliyordu fakat sütüm kesildi sadece mama ile devam etmek zorundayım ufaktan tadımlara başlayacağız dondurucuya ek gıda için yaz ürünlerinden bişeyler koydunuz mu yazarsanız hepimize fikir olur :hugs:

Mevsim sebzesi ve meyvesi tüketmeyi tercih ediyorum ben buzluğa sadece ilik sularımızı ve köfte kıyma koyuyorum. Onun dışında tadımlara sebze tahıl yoğurt meyve sırası şeklinde ilerlemiştik biz. Ben 3 gün kuralına pek uymadım ama doktorlar bunu tavsiye ediyor. İştahı bol olsun bebişinizin :smiling_face_with_three_hearts:

Bende ilk çocuğumda 3 gün kurallı vermedim ona direk 4 aylıkken başlamıştı doktorumuz kilo alımı az ve sadece mama aldığı için ilk yoğurt muhallebi ile başlamıştık 5 aylık olunca çorbalara geç demişti. Mesajla Çorba yaptığımızda sebzelerden çok az kullanıyoruz geri kalanı buzluğa falan koyuyor musunuz

5 aylıkken başlayacağız doktorumuzla görüştüm

Merhaba, aklınıza gelebilecek her seyi ben buzluğa atıyorum. Soğanı bile doğrayıp buzluğa atıyorum ki pişirirken pratik olsun.

Genelde kendi yemeklerimize koyuyorum yani bi sebzeyi ona anca 6 7 seferde bitirebilirim zaten