Arkadaşlar bebeğim 6 ay 7 günlük ek gıdaya başladık her gün kakasını yapıyordu bugün sabahtan beri ara ara ıkınıyor öyle zorlanmıyor ama ıkınma sesi var biraz önce kakasını azar azar katı yapmış, ne yapmam gerekiyor acaba . ?
Canım zeytin yağı ekliyor musun bide lifli beslemiyorsan oluyor ya tabi bağırsaklarda Yeni uyum sağlıyor oda etken su içmeyede özen göster bide diyeceklerim bu kadar![]()
Aşkında besleniyor daha yeni başladık havuç kabak yoğurt avakado muz karpuz armut şeftali felan denettim . Zeytinyağı da ekliyorum ama yaptı şuan da ilki kabız gibi geldi
Hergun bı çay kaşığı zeytinyağı içir doktor demişti bize 2 3 ay hiç bırakma 8 9 aydan sorna alisiyo kendi yapabiliyo zaten
İlk zamanlar ister istemez oluyor ya sindirim sistemiyle alakalı alerji olmasında sorun değil zamanla girer girmezse probiyotik kullanırsın
Teşekkür ediyorum hepinize ![]()
![]()