Kızlar erken ek gıdaya geçmek niye olumsuz yorumlanıyor hep yani şart mı illa 6 ayı dolsun
ben nedense çok sabırsızım
5.ayı dolupta ek gıdaya geçen yok mu
Benim doktorum 5. Aya girince başlattı tadım ayına sindi 6 aylık olduk bakalım doktor ne dicek
Ben 5…ay kontrolünde dr tadımlara başlayabilirsin demişti