Ek gıda meselesi

Kızlar erken ek gıdaya geçmek niye olumsuz yorumlanıyor hep yani şart mı illa 6 ayı dolsun :slight_smile: ben nedense çok sabırsızım :slight_smile: 5.ayı dolupta ek gıdaya geçen yok mu

Benim doktorum 5. Aya girince başlattı tadım ayına sindi 6 aylık olduk bakalım doktor ne dicek

Ben 5…ay kontrolünde dr tadımlara başlayabilirsin demişti