Ek gıda/ ne yapmalıyım

Arkadaşlar merhaba kızım 9 aylık. Önceden gayet güzel yerdi ek yıda ama şimdi me yapsam yemiyor aldığını ağzından çıkarıyor hatta. Yoğurt vs anca yiyor siz ne yaptınız da bu durumu çözdünüz yardımcı olabilir misiniz