Ek gıda reddi

Kkizlar sorum şu lütfen rica ediyorum fikir verin biz altı gün rota virüsünden hastanede yattık oğlumla e bu çocuk böyle oldu olalı.benim.sutumden başka bişi yemiyor ya hastalıktan önce en azından zar zor veriyordum ama şimdi.az zorlasam.cikaricak hiç yemiyor ama ishali de günde bı kez yani yemeyince üzülüyorum.benimde canım istemiyor e bu sefer yemesem sütte olmucak tamamen iştahı gidicek şaşırdım kaldım napcam bilmiuorum

Doktorlar istemiyosa çok zorlamamayı söyşüyo bende sevdiği tatlardan yapabilirsın yemiyosa mama yada sütle bi süre devam et bence uada çorba yapıp biberona kolçyabilirsim

Benimki sadece anne sütü içiyor biberonla içmeyi bilmiyor ki valla her yolu denedim bide hastanede yattık yani hiç yemiuor ne denediysem mecbur sadece sut anne sütü veriyorum

Benim de öyle oldu hastane sürecinde. Bebeğiniz kaç aylık?

8 aylık oğlum

Benimki tadımdaydi daha ama yoğurtla başladım tekrar . Yoğurda da hayır mı diyor

Çikolata veya tatlı şeylerde bile istemiyor

Meyve süzgecine meyve koyup denediniz mi? Karpuz falan severler . Yemeyi hatirlasa biraz belki oradan yola çıkabilir tekrar. Hiç olmadi doktora bir sorun belki başka bir sıkıntısı var ağızda midede bağırsakta. İştah açıcı bir şey de verebilir belki.

Yani sadece strese de girmiş olabilir. Daha sakin sessiz yerlerde doğada deneyin bır de az az. Karşında da yiyip model olun.

Tüm yolları denedim valla eskiden de iştahı yoktu bu hastaneden sonra tamamen kesildi

Bence doktora sorun bı. Size yol gösterir.

E hastaneden yeni çıktık rota virüsü oldu benimki e halden düştü e yemeyince çok üzülüyorum