Ek gıda sıkıntısı

7 aylık olduk. Ve bazen ne vereceğimi şaşırıyorum. Yumurtaya tahine fındık ve kajuya alerji çıktı. Tarif bulmakta çok zorlanıyorum. Ne zaman kaç öğün vermem gerek. Kafam çok karışıyor bazen.nbir de sütüm azaldı. Nasıl artırcam onu da bilmiyorum :sob:

Benim de oğlum yedi aylık aynı durumdayız. Benim de sütüm azaldı başından beri mama destekli gidiyoruz zaten o konuya artık çok takılmamaya çalışıyorum. Bizim de tahin , tahıl grupları, süt ve süt ürünleri alerjiden dolayı yasak. Çok zorlanıyorum beslerken kara kara düşünüyorum her gün ne yediricem diye. 2 ana öğün bir ara öğün şeklinde günde üç kere beslemeye çalışıyorum. Bazen dışarıdaysak bu sayı ikiye düşebiliyor. Sizin kaju alerjisi olduğunu nasıl anladınız deriden alerji testi mi yapıldı acaba ?

7ay 20 gunluguz sabahlari yumurta sarisi labne avakado oglen meyve puresi ve yogurt karisimi aksamda corba veriyorum pirinc yada kucuk el kesmesi hamurdan yogurt corbasi. Et sulu yada bi parca tavukla sebze corbasi yapip pirinc atiyorum icinede. Bulgur yada pirincli kabak yemegi yaninda yogurtla . Bazen sebze corbalarina kirmizi yada yesil mercimekde atiyorum aralardada mama iciyo ben boyle yapiuorum suan

Pirinçli kabak yemeğinin tarifi ni verirmisiniz lütfen

7 ay 12 gunluk olduk . Sutum benim de cok az hatta biti sayilir. Ben ne bulduysam onu veriyom. :joy:
Genelde corba yaparim bize yapmadan once bahart fln atmadan kiza gore ayarlar 2 aksam yiyecek sekilde ona ayirir sonra boze baharatlarinj atarım. Boyle bir tik daha pratik oluyor. Meyve puresi yapiyom .corbalarina doyurucu olsun doye ekmek ici atiyorum uzun sure tok tutuyir. Mama destekli gidiyorum. Yumurta ,labne , bebe buskivi, meyveli pureler, corbalar ,2 ohun vermeye calisiyorum . Uzun yola cikarsak da mama ve hazir meyve pureleri aliyirum ..

Zeytinyaginda az sogan kavuruyorum minik minik dogradigim kabaklarida az kavurup kabagin miktarina gore pirinc yada bulgur atiyorum su ekleyip kisik atesde pisiriyorum yaninda yogurtla cok guzel oluyo bi parca tavuk yada et suyuylada yapabilirsin guzel oluyo

Biz dokuz aylık olduk fındık ve kaju vermedim hiç. Ceviz kullanıyorum.. Tahin fındık kaju tariflerde kullanmanız elzem değil.Yumurta alerjisi ileride gececektir inş. Biz yedi aylıkken iki ana öğün bir ara öğün yapıyorduk. Şimdi üç ana öğün iki ara öğüne geçtik.

Teşekkür ederim deneyeceğim yarın​:blossom:

Alerjik bir bebek gerçekten çok zor. Evet deri testinden çıktı hepsi

Bana da bir fikir olsun. :smiling_face:

Bebek için yumurtaya üzülüyorum. Hemen hemen her tarifte yumurta var. Tahini de ben süt yapıyor diye çok yiyordum

Deri testi nasıl yapıldı zorladı mı bebişi

Bende ilk başta korktum ama öyle olmadı. Ben açıkcası zorlanmadım ve canı da acımadı sanırım. Çünkü çok ağlamadı sadece kollarını sabit tutmakta bir tık zorlandım

Mrb kaç aylokken yapıldı testiniz acaba haftaya bende goturcem test için çocuk doktoru artık test yapılabilir dedi 7 aylik

6.5 aylıktı