Ek gıdaya yeni bir haftadır geçtik ve bebeğim o günden beri henüz kaka yapmadi arada çok küçük kaçırıyor ve kıvamı sulu değil ama kabız gibi kup kuru da değil yetişkin kakası gibi sizin bebeklerin ki nasıl yardımcı olur musunuz.ve bir haftadır yapmaması normal mi
Bence biraz su miktarını artır
Evet sonradan jeton düştü ona dikat ediyorum iki gündür
Sizin bebeğinixin ki nasıldı
Benim oğlumun ek gıda döneminin başındada hiç katı dışkısı olmadı. Suyu hemen vermedim ben 6. Ayda çok minik minik içirdim. Ama zeytinyağı kullandım gıdalarına hep.