Merhaba, ek gıdayı 4 buçuk aylıkken başladık her şey normaldı tadım yaptırıyordum falan şimdi 6 buçuk aylık oldu hiç bişey yediremiyorum yemiyor ağızını kapatıyor bazen kusuyor hasta falan da değil Yani emmesi normal neşeli gülüyor oyun oynuyor ama yemeğe gelince red ediyor.
Bunu kim yaşadı ve nasıl atlattınız ?