Ek gıda verirken hangi önlükleri takıyorsnz

Foto atrmsnz Önlüklerin tercihlernizi ya da link de atablrsnz

Henüz başlamadık ama Messido markasının önlüklerini aldım ben yakalı takılanlardan biraz daha büyüyüp kaşık çatal tutunca giyilebilir olanlarından almayı düşünüyorum

Uzun kollular ozellikle blw yapanlar icin cok ideal.

Evet çok iyi çok teşekkür ederim

Ben arkadan yapıştırmalı olandan kullandım zaman sonra yapışmıyor bir de bebeğim çekip çıkartıyordu oıoı nin önlüğünü aldım ne rahatlıkmış dedim :sweat_smile: yemekler içine dökülüyor güzel yani bakabilirsin bi