Ek gıda verirken korkuyorum

Kızlar bebeğim 5 aylık ek gıda başladık ilk 3 gün yoğurt yedi verdim onu sorun olmadı ama bugün havuca geçtik kesinlikle yemiyor tadını beğenmedi hadi diyelim ama öğürüyor kusacak gibi boğulacak gibi oluyor korkuyorum veremiyorum. Sizlerde de mi aynı ya. Boğulcak diye korkuyorum :frowning_with_open_mouth:

Bence bir 15 gun sonra deneyin kati gidayi. Hazir olmayabilir bebeginiz.

Ogurme refleksi son derece normal aslinda bebeklerde

Hasla robottan cek pure haline getir bir kac gun oyle dene cay kasigi ile ver

Haşladım çay kaşığı ile verdim ama yemedi dediğim gibi boğulacak gibi oldu korktum vermedim ya

Hazır aslında çok ilgisi var yoğurt falan yedi havuçta tabağa saldırıyor ağzına götürüyor ama verince öğürüyor. Bide sanırım çok haşlamadım çok hafif pütürlüydü yiyemedi yarın tekrar deniycem

Ay korktum ya sanki kaçıyor boğazına boğulacak gibi. Bikere şurup verdim az daha boğuldu tıkandı onda korktum ya şimdi de böyle yapınca yine aynı olcak sanıyorum

Korkmaniz cok normal tabii ki ama öğürme refleksi onları bogulmaktan koruyan bir sey aslinda

Biz de yeni basladik öğürme oldu evet normal diyorlar. Basta bir iki yedi sonra öyle yaptı ben de zorlamadim. Yoğurtta da bir şey yapmadı sevdi şükür.

Ilk basta anne babalar panik yapiyo ondan sonra alisiyo zaman zaten allah korusun anlarsin daha kotu bisey olur cocuklar oyuna vuruyo biraz bunu
Uhu uhu yapiyo guluyo yuzume baska bisey olursa
Surat ifadesi degisiyo arka arka oksruyo.

Gida kesme sekli gosteriyim konsultasyon burosundaki cocuk doktorum gostermisti
Fotosunu atiyim az sonra