Ek gıda verirken sürekli ağlaması

Kızım 5 ay 10 günlük tadımlara başladım ama ne versiysem sürekli ağlıyor 2. Kaşığı asla veremiyorm yoğurt, havuç, kabak, verdim ayrı ayrı hiç birini sevmedi havuç kabak patates pirinç karıtırıp çorba yaptm belki sever umuduyla yok onuda sevmedi sürekli ağlıyo
verdigimde meyve daha vermedim ilk sebzeye alışmasını istiyorm nasıl bi yol izlemeliyim hiç bilmiyorm

Biraz daha zaman tani acele etme canim 6 aya kadar bekle istersen bu sefer hep boyle yapabilir redderder

Benimki yedi aylık oldu ek gıdayı sevemedi.o yönde zorla yemek veriyorum zorla yani kalkıyor sütünü iciyor

Benimde aynı ne verirsem ağlıyor öğürüyor​:sob:

Tatsiz tutsuz oldugu icinmi yemiyolarki acaba meyweli yogurt denedinizmi ewde danoneyi kendiniz ypp bibwerin belki sewebilir labne yogurt icine muz weya baska meywe ekle karistir bi werin bakalim

Bide öyle deneyeyim teşekkür ederim

Bende alışması için ara vermek istemiyorum ek gıdaya sevdirmenin bi yolunu bulucaz artık

Bence haxir degil bebeğiniz. Baskin ve tatli tatlarla tanistirirsaniz daha cok sorun olacaktır. Bence ara verin, kasigini, tabagini verin mama sandalyesinde vakit geçirsin. Ben en bastan beri bu sekilde ilerledim, hic zorlamadim. Hala azicik mikirdansa zorlamam. Cok şükür 9 aylik ve ne versem yiyen bir bebek oldu.

Tatlı şeylerde ağırlık vericem mecbur

Kilosuda iyi yani desem zayıf zayifta değil illa süt yani

Benimkod yemiyor ne yaptıysam yediremedim hergun deniyorum bakalım ne zaman sevecek 6 ay 10 günlük

Ben biraz ara verdim zaten sadece yoğurt ve çorba vermiştim şuan ikisinide vermiyorm 1 hafta sonra tekrar deniyeceğim vebim bebeğimde 5 ay 10 günlük

Değişik tatlar denediniz mi acaba

Bebe biskuvisi vermeniz belki faydali olur benim bebegim de oyle idi ama sanki hani bebe biskuvi sanip yine agzini acabiliyor en azindan digerlerinde de halen var ama alisti en azindan 5. Ay 20 günlüğüz bizde alismaya calisiyolar

Bu kadar aceleci olmaniza hic gerek yok demek ki henuz hazir degil zaten cok da kucuk ek gidaya su an ihtiyaci bile yok. Bebegim 7.5 aylik oldugunda ek gidayi ogun seklinde vermeye basladim. O zamana kadar hep 3 gun kuraliyla tadım yaptik 6. ayindan itibaren. Kendi istedigi kadar yedi, cogu zaman aldi eline oynadi vs. Beslenmesinin %95ini anne sutu olusturuyordu diyebilirim. Kilosu hic geri kalmadi, su an 11 aylik yemek yetistiremiyorum masallahi var yani. Yemiyor diye surekli yeni seyler sunmaya ya da daha cazip tatlar teklif etmenize gerek yok. En azindan 5 aylik bi bebek icin bu endise cok yersiz. Bebeginize biraz zaman taniyin su an onun karnini doyuran tek sey anne sutu/mama.

Bende öyle ara verdim diş falan çıkarttı hastalandı bakalim m inşallah yerler zamanla

Değişik zaten yoğurt süt ürünleri tuketemiyiruz alerjik bebek başka şeylerde alerjisi varsa bilmoyorum şuanda sebze verdim ben balkabağı havuç patates kabak bebe bisküvisi keçi sütlü şu satilan hazır kavanoz mamaları hiç birinide istemesi zorla yedirdim azda olsa sevmiyor çorbada denedim bir kaşık içti napalim herşeye zamana bırakalım illaki birgün yiyecekler anne sütüne güveniyor bizimki şuan yani bama öyle geliyor

Alerjik bebek çok zor gerçekten allah yardımcınız olsun

Teşekkür ederim bende üzülüyorum bı bardak ayran içtim canım çekti üç gün önce bugün sürekli kan geldi canım sıkılıyor bu duruma ama elimden bişey gelmiyor

Bebeğim 3 aydır ağır bi kabızlık geçiriyor
ve 3 aydır lavman dışında yapamıyor buda bağırsak tembelliğine yol açtı probiyotik damla bile fayda etmedi 5. Ay DR ANAYIYLA ek gıdaya geçtik zaten belirttiğim gibi isteksiz olduğunu görünce ara verdim