Ek gıda yoğurt?

Kızlar merhaba bebeklerinize ek gıda da yoğurdu nasıl verdiniz, doktor 3 yaşına kadar inek sütü yasak dedi
Eee yoğurt nasıl vericem o anda aklıma gelmedi , sizler nasıl veriyosunuz, çevremde bi kaç kişi sulandırıp ver dedi, sulandırırsam ne anlamı kalır ki

Normal inek sütü ile evde mayalayip sade olarak veriyorum. 4 aylıktan beri yoğurt yiyor. Ev yoğurdu çok faydalıdır bagirsaklari düzenler. Mayalaninca formu değiştiği için sütle aynı olmayabilir bilmiyorum. Ama çok doktordan Sütü süt olarak değilde yoğurt peynir olarak tüketmenin daha faydalı olduğunu duydum.

İnek sütündense pastörize süt şimdilik daha iyi bebekler için. Günlük sütler varya onlardan alıp mayalıyorum ben. Doktor migrosun sek günlük sütünü önermişti %3 yağlı olan

Ay ne bileyim valla ben kızıma herşeyi verdim , ama inek sütü direk olarak hala vermiyorum, yoğurt da sütten yapılıyor oysaki, doktorumuz çok iyi ama aşırı dikkatli, çok güveniyorum oda böyle diyince kafam karışıyor

Hıh bende onu düşündüm acaba tutar mı dedim günlük yapsam kutu sütten

Tutuyor :smiling_face: şifa olsun

Çoook teşekkür ederim :folded_hands::innocent:

Merhaba, muhtemelen yanlış anlaşılma olmus aranizda. Inek sütü yasak, yoğurt pastörize cam şişe sütle mayalanip verilecek. Çiğ inek sutunden mayalanmayacak ve probiyotikli taze maya kullanilacak. Yaptığımız yogurttan maya kullanmayacağız.:blush:

Anladım çok teşekkürler deneyeceğim :innocent:

Ben günlük inek sütünden mayalıyorum ve 5.aydan beri bu şekilde yiyor.

Pastorize yogurtla muzu ez kilo aldiriyor.
Muzun hepsini değil 3/1ini