Gece yatarken ne yediriyorsunuz bebeklerinize
4 aylığız öyle özel bir şey giydirmiuorum takımlarını giydir altını değiştir kundak yap yatır oluyor
Yediriyosunuz dedim giydiriyosunuz demedimki
Ay pardon
ben yanlış okumuşum özür dilerim. Anne sütü ile 4. Ayımızdayız
Ben 6 buçuk aylık olana kadar akşam sadece anne sütü verdim ek gıdaları hep sabah verdim 6 buçuktan sonra yatmasına yarım saat 1 saat kala çorba veya gece maması yediriyorum uyurken de emip uyuyor zaten
Hala geçemedim 5.aydan beri ugtasiyorum ama yemiyor tukuruyo ısrar edince de ağlıyor geçenlerde güzel yemisti tam alıştı diyorum yine reddediyor 6 ay 5 günlüğüz nasıl alistircam bilemiyorum bir aydır deniyorum
7 ay 21 günlük mama alıyor ve gece yatarken mama veriyorum ek gıdayı bi kahvaltı bı kavanoz maması ve akşam da bizle yiyebileceği bişey varsa ondan veriyorum öğün olarak yeni yeni başlayacağım şuan sadece mama sürelerini azcik uzatıyor yada mamasını tam bitiremiyor ek gıda yeyince o kadar. Ama gece uykusuna geçerken mama bide gece 12-1 gibi bir mama daha sonra sabah 6-7 arası uyanıyor . Ama bu ara biraz uykusuzuz
Bende ekliyorum ama bu ara gene diş mi hastalikmi bilmiyorum durmuyo burnu tıkaniyo herşeyi issimaya calsiiyo
Bugün bı haller oldu gece yarısı oldu uyutamıyorum
Cnm Allah yardımcın olsun hastalandı bizimkide sabaha kadar gezdirdim kucakda memeyi bile zor emiyor tikaniyo ağladı sabaha kadar
İnsanın psikolojisi bozuluyor
Aynen cnm sabahtan beri durmiyo bizimkide bir ay evvele gene böyle hastalandı yine aynı antibiyotik yazıp gönderiyorlar şimdi gitsem yine aynısı napcam sastim sürekli burnunu temizliyorum seninkinin neyi var acaba ağrı kesici veriyorum biraz iyi oluyor sonra yine ağlıyor bizimki
İlgi bekliyor demekki benimkode öksürük başladı Tokur Tokur ediyor
yarın hastaneye goturcem sabaha kadara uyumadi
Ben burayi ek gida tarifleri icin actim hanimlar alakasiz konular icin degil
Hakikaten sinir oluyorum snein gibi tiplere iki anne bir durumu konusmusuz ,sosyal medyaya ceviriyorsuniz illa kaos illa taşkınlık illa birilerine parmak sallama hadi ordan adam yerine koyup da altına cevap yazmışız hata bizde kabul baştan bilsem asla tenezzül edipte tek kelime yazmazdim ki son derece saygisizsinn snaki bir merkez bankası var kural belirlyrn.e ostun altına alakasız konuslar konusumaz diye yasak koyan ki anne dış cmi çıkarıyor diye yemiyir bebeğim orsan konsutuk ve tabiki endoseli soruyor sizde de mu aynı bund Ne var,ve ben yemiyor ek gıda dediğin için bana sormuş endeseli ikj anne yardımlaşmaya çalıştık ama neyse size laf anlatmak vakit kaybi
Buda son cümlem zaten daha adam yeirne koyup vermem cevap bu kadar tahammülsüz bu kadar sinirli bir insan bir bebeğe nasik tahammul edebiliyri acaba çok merak ediyoru,zaten yukarda da farkettim son derece de uslupsuz birisiniz bir anne giyeidiyorusunu diye anlamış tatlı bir dille cevap vereegine yediriyorsumiz dedim giyridyorusunuz değil burdan belliydi zaten ne oldugun
Gel güzel kardeşim konu açayım ordan konusurz ,bnm postun da bnm.konum diye tutturuyorlar çocuk gb
Sohbet edeckesen ozelden yaz ven buraya ek gidaya gecenler tarif wersin dedim benim annemlegimden sanane sen kimsinki haddisz oturda kendi anneligino sorgula sen once adam gbi benim yazidigimi oku oyle cewap wer senin gbi biri asil nasil anne oldysa artik
Asil sen kendine bak ben guzelce ekgida trifi icin actim haninlar dedm sen kndi terbiyeizligine we uslubuna bak once terbiyesiz
@admin konuya el atar misin!