5 aylık olucaz. 4 gün kaldı. Ama destekli oturabiliyor. Başını dik tutabiliyor. Bazen benim sütümle doymuyor. Nesnelere uzanmaya çalışıyor ve yiyeceklere ilgili evet. Bunlar bunu mu işaret ediyor acaba? Bazen 50 ml mama vermek zorunda kalıyorum birde.
Mamalar vereceginiz ek gidalardan daha doyurucu ve besleyici, daha 5. ayini bile tam doldurmamis bence acele etmeyin ek gida icin. Zaten su an baslasiniz bile tadim yaptiracaksiniz ogun seklinde yemeyecek, yani doymasi icin yine mamaya ihtiyaç duyacak.
5 ay kontrolüne gittiğimiz de dr tadımlara başlayabilirsin demişti. 5 ayı dolsun tadımlara başlayabilirsin
Sordum sadece kuzum doktoru dinlerim tabikide öncelikle ama belirtileri farkedince sormak ve bilmek istedim