Ek gıdaya geçiş ve kaka yapamama

Merhaba herkese bebeğim 6 aylık Ek gıda tadımlarına başladık en son kabak ve havuç püresi ve şeftali ve muz püresi verdim ve 3.güne girdik kaka yapamıyor çok gazı var hengi besinler karışımlar sindirimi rahatlatıyor ne yedirsem rahat kaka yapabilir? Zaten 6 aylık olana kadar da hep gaz ve kaka yapamama sorunumuz vardı biraz düzelmişti ama yine başladı

Yediklerinin içine zeytinyağı kat canım

Merhaba, doktoruna danışın, probiyotik başlayabilirsiniz. Muz bir süre vermeyin, kabızlığı destekleyebilir. Gun kurusu veya kayısı tattirip verebilirsiniz. Geçmiş olsun.

Yemeklerine zeytinyağı katın. Avakado, kayısı puresi cok iyi geliyor. Kabızlık oldugunda pirinc patates muz gibi gıdaları bir süre vermeyin

Su vermiyormusun verdigin gidalari yagsiz yogurtla ver yada

5 damla kabizlik ilaci ver

Deneyeceğim

Perşembe günü kontrolümüz var gidince soracağım ve Gün kurusu ve kayısı çok fazla korede göremiyorum

Avakado aldım ama bir arkadaşım bir kaç gün beklet olgunlaşsın dedi henüz vermedim ilk verişim olacak kayısı dışında ne işe verebilirim ? Ve kalan Avakado yu nasıl saklayabilirim?

Ek gıda dan sonra biraz su veriyorum doktor onayı olmadan kabızlık ilacı alınmıyor

Ilac degil probiyotic ilac dedikleride yetiskinlere verdikleri ilaci 10 ml ben kullaniyordum 5 damla da o kullansin dedi doktor

Gonderiyorum izin verilen ml

Evet olgunlasması lazım yumusak olacak. Sertten cok acı tadı oluyor. Once az miktarda deneyin tadım amaclı olsun. Kalan avakadoyu çekirdeği üzerinde kalacak sekilde üzerine zeytinyağı surup strec filmle kapatın.

Buzdolabında saklıyorum doğeu mu acaba ben avokado sevmediğim için pek yemişliğim yok o yüzden bilgim yok dışarda mı tutmalıyım?

Olgunlastırmak icin dısarıda tutuyorum ben. Olgunlasan yarım kalanı da dolaba koyuyorum.

Şimdi de dünden beri sulu kaka yapıyor anlamadım gitti​:melting_face: