Bebeğim 5.5 aylık oldu ne zaman nasıl başlamalıyım sizce tadımlarda ilk hangi sebze ile başladınız nasıl yaptınız
Patates havus brokoli hasladm ezdim meywe puresi werdim
Kabakla başla 3 gün ver ilk gün 1 cay kaşığı 2 gün bi tatlı 3 gün bi yemek kaşığı şeklinde sonra havuç patates mevsim sebzeleri bittikten sonra aynı 3 gün kuralı ile meyvelere geç sonra karışım yaparsın kabak havuç patates çorbası gibi yoğurt tadımı da yap her öğün sonrası muhakak su ver
Artık yavaştan tadimlara baslayabilirsin sebze haşlayıp ezip azcik zeytinyağı ile başlamıştım ben 2-3 gün aynı gıda ile bide arada meyve rendeleyip şu meyve emziklerine doldurup veriyordum eline tadını alsın alışsın diye. Önünde sonunda kendi istedigini yiyor
o kadar debelendim istemediği bişey olunca ya öğürüyor ya tukuruyor ![]()
Teşekkür ederim cevaplarınız için![]()
Bide şöyle bir şey var bebeğimde doğduğundan beri reflü vardı ve hala devam ediyor ne zaman geçecek bilmiyorum reflü ve gaz sancıları sizce tadımlara geçsem sorun yaratır mı kaka yapamama daha fazla faz sancısı gibi her mamadan sonra biraz da kusuyor
Merhaba, bence siz doktorunuzla görüşün. Ek gida süreci kabızlık yapabiliyor. Reflu ve gaz sorunu varsa sindirim sistemi ekstra etkilenebilir. Doktorunuz değerlendirip, en dogru sekilse yonlendirecektir.
Teşekkür ederim