Ekran göstermek zorunda kaldım

Merhaba kızlar bebeğim 10 aylık diş çıkarıyor ama 1 haftadır iştahsız asla yemiyor emiyor sadece uyku arasında onun dışında memeyle savaşıyor. Kilosu düştü günde 4te az bez değiştiriyoruz. En sonunda bebek şarkıları açtım izlemeyi çok istiyordu ekran merak ediyordu. O izlerken bende zorla yedirdim 1 kaşığı 10 dkda yiyor. Geri çıkarıyor. 3 yaşına kadar asla ekran yok diyordum ama bu başka türlü yemiyor 4 gün sadece emdi ve emerekte doymuyor. Vicdan yapıyorum aç kalıyor diye. Bı çaresi yokmu. Tedagil karanfil vs hepsini denedim

Yemeyi sevdiği şeyler varsa onları deneseniz ekranla yemeye alisirsa bıraktırmak coookk zor olur gorumcemin kizi 6 yaşında hala elinde telefon varsa yer yoksa bağırıp çağırarak yemez ..izleterek yedirmek tehlikeli biraz zamanla düzelir insaallah

Parmak kuklaları oyuncaklarıyla farklı oyunlar yaparak yada balkonda vs yedirerek deneseniz belki yer

Aynen önüne verin döke saça kendi yesin ekrandan bin kat daha iyi inanın bebeğim 7 ay 10 günlük bende uzun yola gitmiştik araba kalabalıkti sıkıldı ağladı diye açmıştık 5 dk annemlere gittigimde ekrana ceviriyolar bak ne güzel izliyo diye ben izletmiyirm desemde umursamiyolar pek televizyonları kocaman duvarı kapliyo çocuğun gözleri büyüyo toplasak 1 saat izlememistir 7 ayda yani onun haricinde ben şebeklik yaparım dans ederim bak uçtu ben yiyorum bak kedicik yiyecek diye oyuncaklarıyla oynatarak yediriyorum ekran elimden geldiğince vermemeyi düşünüyorum bakalım nereye kadar koruyabilecegim :face_with_peeking_eye:

Kaşıkla veriyorsanız parmak uçlarınızla verin belki yiyebilir kızım dk gıdayı arada parmakla veriyorum onun dışında kaşık görünce ağzı kilitli