Kızlar bebeğim 3 aylık eşimle gurbetteyiz ailelerimiz uzakta mecbur görüntülü konuşuyoruz annemler hergün arıyor ilk torun çok heyecanlılar o yüzden bebeğimde arada bakıyor telefona onları dinleyip gülüyor zararlı mı acaba başka çözüm yolum yok görüntülü konuşmayıp video falan çekip yolluyorum ama ailem yine görmek istiyor arıyor çocukta bakıyor haliyle
Gelisim acisindan baskalariyla goruntulu konusmasi gayet iyi biseymis canim bulabilirsem sana linki aticam bi doktorun videosunu izlemisdim . Tabi kisa sureli bebeginizi goruntulu gorusturmenizde hic bi sakinca yok diyodu
Ben de bu konudan emin olamayıp instagramdan doktor Osman gönülal’a sormuştum. Karşılıklı iletişim olduğu için sorun olmaz dedi kötü anlamda bi etki oluşturmazmış ![]()
https://youtu.be/QqEefyQIIk4?si=KYwznuD6eVv412nv canim linki wahatsapdan eşine falan at önce link olusunca tikla izl direk kopyalayip yotubeye yapistirinca acilmaz sanirim
Evet benim izledigim vidoeda o doktorundu ama bulamadim ben
Karşılıklı etkileşim olduğu için tv gibi bir etki yapmayacağını söylüyor doktorlar ama ben yine de 5 dakikadan fazla görüntülü görüşme yaptırmıyorum telefonun ışıkları yaydığı radyasyon vs sebebiyle
Oh iyi bari içim rahatladı çünkü bizimkiler sürekli arıyor sen çekil aradan çocuğu göster diyorlar ![]()
Çok iyi bir doktor gerçekten bende takip ediyorum onu içim rahatladı çünkü bizimkiler habire arıyor