Emeklemesi e nasıl yardımcı olabilirim

Kızlar 8 aylık 5 gündür deniyor arada kafası üstğne düşüyor kafasına bişey olur mu acaba ? Nadıl destek verebilirşm ayaklarındam tutuyorum fakat ilerlemiyor :joy:

Bnm kiz 4,5 aylik olacak bnm kiz da emeklemek istiyor . Ama beceremiyor sida yuzmus gibi çırpınıyor :joy:bende bugun onu yere koydum ben emekledim bak anneciğim boyle olacak doye sonra ona baktip daha cok corpiniyordu. Bence bebeginize gorsel olarak gosterin. Bence ise yarar .Ha şu da var emeklemiyen emeklemiyor. Benim eltimin kizi yasina girdi hala emeklemeyi bilmiyor etrafinda donup duruyor emeklemeden direk yuruyenler de var .

Bu videodaki hareketleri yaptırdım ve faydası oldu. Ama emeklemek gelişim basamağı değilmiş senin bebek emeklemeden de yürüyebilir.
Benim bebeğim de çok düştü bisey olmadı kafa sağlam :grinning_face:

Benim kızımda hiç emekleme isteği yok 8aylık. Yere bıraktığımızda yüzüyor gibi çırpınıp duruyor, sonrada sinirleniyor. Yürüteçi seviyor bizim kız sürekli gezecek, yatmak ona göre değil galiba