Emerken ağlama

Bebeğim bir buçuk aylık oldu neredeyse iki üç gündür emerken sıkınip ağlıyor tuvalet veya gazını çıkarmaya çalışıyor sanırım çok fazla ağlıyor o an zor sakinlestiriyorum bu durumu yaşayan var mı normal mi yapılabilecek bir şey var mı

Gazı birikiyor o anlarda emzirmeniz daha cok gazlanmasına sebep olur önce gazını bosaltın bi sekilde öyle emzirin yan yatarak emzirirseniz daha az hava yutar daha az gazı olur

Ya gazıni çıkarmama hiç izin vermiyor bacaklarını kasıyor çok çok beş dk filan o da yeterli olmuyor malesef nasil yapacağımi şaşırdım iyice