Kızlar ne yapsam bebeğim emzik tutmuyor çok huysuz bir bebek dışarı çıkamıyoruz. Üç dört tane denedim tutmadı en son Philips avent denedik bir gün tuttu sonra napsam tutmadı bir öneriniz var mı
Surekli tutturma ver cikar ver cikar oyle oyle demisti ebe
Hiç tutmuyor ki ağzına koyduğum gibi öğürüp atıyor
Uykuya dalmadan önce genelde rahatlama uykuya geçişte bir araç olarak kullanıyor bebekker. Benim kızımda aynıydı hala aynı philips avent kullanıyoruz bizde uykuya geçmeden mnce veriyorum. O da onu ister diğer zamanda tutmaz. Bebeğiniz ne kadarlık bilmem ama bir kaç gün evde bunu deneyin isterseniz sonra uyku zamanını arabaya denk getirin alacaktır diye düşünüyorum. Ama bazı çocukda almayanilir hiç
2 ay 10 günlük oldu
Teşekkür ederim deneyeceğim
İnan şimdi 5 ay 7 günlük
bu sefer de dönme çalışmaları hareket etsin diyorum oyun halısı aldım falan 1 hafta ağladı halıya her koyduğumda . Tabi az ağlamasına müsade ettim artık kucağıma aldım az ay şöyle böyle konuştuk daha yeni alıştı yavaş dönmeye çalışıyor tek tarafa daha biraz huylu benim kız sizinki de öyle olmaz inşallah ama olursa da hep deneyin ara ara ağlasa da çıkarın ağlasa da emzik verin uyku önü sakinler inşallah öyle de
Tutmayan yutmuyor benimkide öğürüyordu 5 farklı emzik denedim philipsten bibse ama tutmadı.
Uykuya dalmaya yakın verdim
Gece uyanım emmek istediğinde verdim ama hep öğürdü
Süt koydum yine aynı
Emzigi birazcik sekere ban benim bebek de tutmuyirdu ben ucuna tatlansin diye seker veya tatli recelere baniyordum cok az birsey oyle oyle tutu . Simdi gunduz emzik aramaz gece de emziksiz uyumaz.
Bakalım her yolu deneyeceğim inşallah alistiririz beyefendiyi
Daha çok küçük iki aylık şeker falan sorun olmaz mı
Deneyeceğim teşekkür ederim ismi ne diye geçiyor
Bir iki denemelikten bir sey olmaz . Hatta ilk dogdugunda bebeklere serbet verirler . Sarilik olmasin diye cok zararli gibi goruksede hic bir sakincasi olmuyor . Bende ilk dogdugnda zemzem suyu ile hurma vermistim. Hergun vermiyceksin denemelik vereceksin .sekerli su yap icine batir ver emiyor mu ? Emzigi emmiyorsa belki bebegin emzik sevmiyordur . Ben sahsen oyle yapiyordum haftada bir veya iki kere deniyordum ..kusburnu receli cok yemistir .. Ama her bebek farklidir . ![]()
Ya ilk alsigimda Philips aventi bir iki saat aralıklı emdi sonra emmesi artık naptiysam attı
Tamam teşekkürler
Bazen de almiyolar malesef hic
Belki sevmiyordur .. her beebek emecek diye bir kural yok ..![]()



